Економічна правда запрошує на перший за час великої війни Банківський форум

В офісі Ющенка бачать, як усі хочуть примазатися до "помаранчевої революції"

Середа, 9 лютого 2005, 11:45
Прес-секретар президента України Ірина Геращенко спростувала заяви американської піар-компанії "Rock Creek Creative" про те, що вона розробила інформаційну стратегію "помаранчевої революції".

Ця компанія поширила повідомлення, у якому заявляла про свою причетність до "розробки інформаційної стратегії, бренда й політики для інтернет-сайту "помаранчевої революції".

"Розробкою сайтів передвиборчої кампанії кандидата в президенти Ющенка займалися винятково українські дизайнери й програмісти", - сказала Геращенко, слова якої наводить РІА "Новості".

За словами Геращенко, у кандидата в президенти було два сайти - персональна веб-сторінка Ющенка і сторінка його штабу "Наша Україна".

Геращенко відзначила, що зараз, після виборів, "стало модним заявляти про свою участь у так званій "помаранчевій революції" й особливо - на стороні Ющенка"

"І багато хто зараз хочуть на цьому заробити для себе політичні капітали", - сказала Геращенко.

Як відомо, у середу американська піар-фірма "Rock Creek Creative" заявила, що створила сайт "помаранчевої революції". Однак виявилося, що ця фірма всього лише розробила сайт для однієї міжнародної конференції, яка відбулася рік тому з ініціативи Бориса Тарасюка.

Читайте також:

ПІАР-ФІРМА ЗІ США "ПРИМАЗУЄТЬСЯ" ДО ПОМАРАНЧЕВОЇ РЕВОЛЮЦІЇ

Реклама:
Шановні читачі, просимо дотримуватись Правил коментування