Партнерський збір УП. Задонать на дрони та РЕБи

Партія регіонів зайняла майже 40% рекламного часу

Вівторок, 9 жовтня 2007, 13:20

Лідером за обсягом політичної телереклами в регіонах є Партія регіонів, реклама якої зайняла 37% усього рекламного часу.

Про це у вівторок на прес-конференції в Києві заявив глава комітету "Рівність можливостей" Олександр Чекмишев, повідомляє Ліга.

"На другому місці БЮТ, 17%, на третьому - по 13% НУНС і КПУ, що спростовує тезу про те, що КПУ не використовує телевізійну рекламу. Просто ця партія направила левову частку рекламного продукту в регіони, особливо східний, південний і західний, а не на центральне телебачення", - сказав Чекмишев.

За словами експерта, на четвертому місці - Блок Литвина - 12%, а на п'ятому СПУ - 8%.

При цьому спостерігалася поляризація рекламної активності в різних регіонах.

Так, лідерами обсягів телевізійної реклами були південь і схід, на третьому місці - західні області.

"Найбільше політичної реклами в центрі було в Партії регіонів і БЮТ - відповідно 38% і 27%. У НУНС - 15%, у Блоку Литвина 12%. На півночі 26% рекламного ефіру належало також Партії регіонів, 22% - СПУ, 20% - НУНС, 18% - БЮТ, 11% - Блокові Литвина, і 3% - КПУ", - сказав Чекмишев.

Він також повідомив, що на півдні України Партія регіонів також у лідерах - 39%. За нею йде Блок Литвина - 16%, КПУ - 15%, СПУ - 14%, БЮТ - 9%, НУНС - 7%. На сході ж рекламні показники Партії регіонів були більші, ніж у всіх інших учасників, разом узятих, 63%. Друге місце займав БЮТ - 18%, третє - КПУ - 14%.

"Однак на телеканалах західної України рекламним лідером був НУНС - 26%. По 21% мали Партія регіонів і БЮТ, 16% - КПУ, 13% - Блок Литвина і 3% - СПУ", - сказав Чекмишев.


Реклама:
Шановні читачі, просимо дотримуватись Правил коментування