Госпсуд Києва відмовив Кагаловському у справі щодо власності ТВі

10 переглядів
П'ятниця, 23 серпня 2013, 14:01

Господарський суд Києва відмовив у задоволенні позову компанії Wilcox Ventures щодо визнання недійсним рішення загальних зборів компанії-власника ТВі, на яких був відчужений капітал Wilcox на користь компанії Balmor Investment.

Рішення про відмову ухвалила суддя Вікторія Ломака, пише "Телекритика".

Позивачі не вимагали грошової компенсації. Серед позовних вимог - визнання недійсним рішення загальних зборів від 18 квітня, скасування державної реєстрації та визнання права власності на частку у статутному капіталі "Медіа інфо" за компанією Wilcox Ventures.

Представник відповідача Вадим Тугай зазначив, що задоволений рішенням, оскільки не підтримує позивні вимоги.

"Загальні збори відбулись на підставі чинного законодавства. І при винесені рішення не було порушено будь-яких прав Wilcox Ventures. Тому вважаю цілком справедливим та законним рішення суду", - сказав він.

Представник позивача, адвокат Інна Москаленко вважає рішення упередженим та таким, що не відповідає чинному законодавству і планує оскаржувати його в апеляційній інстанції.

"Будемо оскаржувати рішення на тих же підставах, на яких ми й подавали позов, і на тих доказах, що є у справі. Адже довіреність Олександра Альтмана була видана та нотаріально засвідчена на день пізніше, ніж були проведенні загальні збори, - сказала вона.

За її словами, в українських судах розглядається ще три справи щодо ТВі: дві - в Госпсуді, іще одна - в Окружному адмінсуді.

"Одна справа щодо скасування протоколів загальних зборів про призначення Катеринчук директором "Медіа інфо", і ще дві - про скасування продажу ТВі "Факторингова компанія "Фінанс Груп", - сказала Москаленко.

Як відомо, 23 квітня 2013 року відбулося силове захоплення телеканалу ТВі, якому передувала підробка документів про зміну власника телеканалу Кагаловського та звільнення з посади директора каналу Наталки Катеринчук.

Пізінше стало відомо, що Високий суд Англії за позовом Костянтина Кагаловського заборонив компанії Balmore Invest Limited будь-які дії, що "можуть призвести до втрати прямого та постійного контролю над акціями" телеканалу. В свою чергу Олександр Альтман, який представився колективу телеканала як новий інвестор, заявляє, що заяви про рішення суду не відповідають дійсності.

Власником ТВі є ТОВ "Медіа Інфо", 99% статутного капіталу якого до останнього часу належало іноземній компанії "Вілкокс Венчерз ЛТД" (Wilcox Ventures LTD).

Внаслідок незаконної махінації, частка зазначеної компанії-нерезидента була зменшена до 5%, а контроль над телеканалом ТВі перейшов до компанії Balmore Invest Limited.

Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"



powered by lun.ua