Княжицький каже, що організовує канал на 100 людей власним коштом

Вівторок, 15 жовтня 2013, 12:23

Нардеп Микола Княжицький заявив, що створює інформаційний канал "Новини TV" за власні кошти.

Про це він розповів в коментарі Телекритиці.

За його словами, засновниками ТОВ "Новини ТВ" є дружина пана Княжицького Лариса Княжицька (99% компанії) та екс-головний редактор тижневика "Коментарі" Вадим Денисенко (1%), який буде головним редактором телеканалу.

За словами Княжицького, він створює "Новини TV" за власні кошти, які є невеликими, і веде переговори про кредитування.

"Я створюю канал у приміщенні, яке приватизував ще у 2003 році. Обладнання вже закупили. Ми розробили технологію, яка дозволяє мати корпункти по всій Україні і виходити в прямий ефір", - сказав депутат.

За його словами, контент каналу складатимуть новини й авторські програми відомих особистостей, яким довіряє аудиторія. "Новини TV" планує мовити цілодобово, власне мовлення триватиме із 7:00 до 23:00.

Телеканал мовитиме не лише на супутнику, а й в інтернеті - на власному сайті та на власному каналі на YouTube, з яким зараз укладається угода.

"Якщо будуть проводитися конкурси на ефірні цифрові ліцензії, теж будемо брати участь. Але на цифрову ліцензію в мене грошей немає, якщо будемо її отримувати, шукатиму партнера", - сказав Княжицький.

Він додав, що загалом на каналі працюватиме 100 осіб, зараз у команді пана Княжицького - близько 10 людей.  Гендиректором каналу буде Катерина Єрмолович (директор з виробництва каналу ТВі). Однак у заявці на ліцензію поки що вказана інша людина.

Заступником головного редактора "Новини TV" буде польський журналіст Міхал Бронятовський.

Раніше в ефірі "Свободи слова" Княжицький заявив, що на каналі також буде Віталій Портніков.  Він додав, що "буде запрошувати і Мустафу Найєма.

У свою чергу Найєм вже заявив, що вперше чує про таку пропозицію: "У нас різні герої", - додав він.

Як відомо, 23 квітня 2013 року відбулося силове захоплення телеканалу ТВі, якому передувала підробка документів про зміну власника телеканалу Кагаловського та звільнення з посади директора каналу Наталки Катеринчук.

Пізінше стало відомо, що Високий суд Англії за позовом Костянтина Кагаловського заборонив компанії Balmore Invest Limited будь-які дії, що "можуть призвести до втрати прямого та постійного контролю над акціями" телеканалу. В свою чергу Олександр Альтман, який представився колективу телеканала як новий інвестор, заявляє, що заяви про рішення суду не відповідають дійсності.

Альтмана на каналі захищав Княжицький.

Власником ТВі є ТОВ "Медіа Інфо", 99% статутного капіталу якого до останнього часу належало іноземній компанії "Вілкокс Венчерз ЛТД" (Wilcox Ventures LTD).

Внаслідок незаконної махінації, частка зазначеної компанії-нерезидента була зменшена до 5%, а контроль над телеканалом ТВі перейшов до компанії Balmore Invest Limited.



powered by lun.ua