Активісти програли суд: "рекламу Луценка" визнали соціальною

Понеділок, 24 вересня 2018, 13:56

Активісти програли суд щодо законності демонстрації рекламних роликів про діяльність генерального прокурора Юрія Луценка.

Як повідомляє Центр протидії корупції, Окружний адмінсуд у понеділок відмовив організації у задоволені позову.

"Суд визнав сумнозвісну "рекламу Луценка" соціальною. Суддя Каракашьян вирішив, що статистику, наведену в ролику, перевірити неможливо", – зазначають активісти.

Водночас, вони стверджують, що отримали "офіційні дані, які в рази розходяться з озвученим на роликах з Луценком".

"Ми це так просто не залишимо. Будемо подавати апеляцію", – заявили в ЦПК.

Пояснюючи відсутність політичної реклами у "рекламі", суддя Сергій Каракашьян сказав, що "пан Луценко не відокремлюється від своєї посади", і ролики працюють "і на користь йому, і на шкоду".

Раніше Окружний адмінсуд Києва відкрив провадження стосовно законності демонстрації на радіо і телебаченні роликів.

Повідомлялося, що ЦПК  поскаржився на Національну раду з питань телебачення і радіомовлення за те, що вона надала статус соціальної рекламі "Виконуємо закон. Встановлюємо справедливість", де хвалять Луценка, і таким чином дозволила транслювати її безкоштовно.

Третьою особою у справі став генеральний прокурор Юрій Луценко та громадська організація "Українська антикорупційна асоціація".

Як повідомлялося, у ЗМІ з'явилась публікація, що Генпрокурор Юрій Луценко використовує своє відомство для самореклами на радіо і телебаченні.

Після цього у Генеральній прокуратурі заявили, що не мають відношення до виготовлення, замовлення та розповсюдження рекламних роликів щодо роботи відомства і не знають, хто їх замовляв.

Попри це журналісти оприлюднили дані, які говорять про причетність оточення генпрокурора до розповсюдження "соціальної реклами" про Юрія Луценка та його відомство.

В "1+1 media" зазначили, що ролики з рекламою діяльності Генпрокуратури транслювалися в ефірі телеканалу "1+1" за квотою соціальної реклами після відповідного листа від Національної ради з питань телебачення і радіомовлення.

Генеральна прокуратура заявила, що зверталася до Національної ради з питань телебачення і радіомовлення з проханням роз'яснити процедуру надання аудіовізуальним матеріалам статусу соціальної реклами.

Пізніше Громадська організація "Українська антикорупційна асоціація" заявила, що є ініціатором створення відео- та аудіороликів присвячених діяльності Генеральної прокуратури.