Партнерський збір УП. Задонать на дрони та РЕБи

Канал СДПУ(о) братиме за рекламу з кандидатів у президенти дорожче, ніж канал Пінчука

Четвер, 1 липня 2004, 13:14
Ряд центральних українських телеканалів оприлюднили дані про вартість ефірного часу для політичної реклами в ході президентської кампанії.

Ряд центральних українських телеканалів оприлюднили дані про вартість ефірного часу для політичної реклами в ході президентської кампанії.

Свої розцінки опублікували в газеті "Голос України" у п'ятницю телеканали "Інтер", "Новий", СТБ, ICTV і "5 канал".

Найвища вартість однієї секунди ефірного часу з цих телеканалів - у "Інтера". Середня ціна виходить на рівні 89,48 грн/сек.

Зокрема, секунда політреклами в проміжок часу з 18.00 до 19.00 на цьому каналі коштує 111,4 грн, з 19.00 до 20.00 - 276,0 грн, з 20.00 до 21.00 - 326,2 грн., з 21.00 до 22.00 - 375,1 грн, з 22.00 до 23.00 - 337,3 грн, з 22.00 до 24.00 - 148,7 грн, з 24.00 до години ночі - 27,4 грн/сек.

Уночі, у залежності від проміжку часу, ціна коливається від 60 копійок за секунду (з 3.00 до 5.00) до 4,1 грн (з 2.00 до 3.00).

Ранком ціни складають від 8,8 грн (6.00-7.00) до 53.33 грн (11.00-12.00). Після полудня вартість секунди ефіру на "Інтері" зростає від 68,0 до 85,3 грн. (17.00-18.00).

В інформації "Інтера" не повідомляється, ціни зазначені з урахуванням податків чи без.

"Новий" канал установив ціну в проміжку часу з 18.00 до 24.00 на рівні 84,88 грн/сек., з 7.00 до 18.00 - 25,74 грн, з 24.00 до 3.00 - 4,63 грн, з 3.00 до 7.00 - 0,12 грн/сек (усі ціни з урахуванням ПДВ).

Середня вартість секунди виходить на рівні 33,5 грн.

ВАТ "Міжнародна комерційна телерадіокомпанія" (ICTV) вказує ціни без врахування податків. Середня вартість секунди - 19,02 грн. Це випливає з того, що в проміжку з 18.00 до 24.00 зазначена ціна в 42,02 грн/сек., з 24.00 до години ночі - 16,52 грн, з 1.00 до 7.00 - 1,02 грн, з 7.00 до 18.00 - 16,52 грн.

ЗАТ "Міжнародний Медіа Центр-СТБ" установив середню вартість однієї секунди політреклами в 17 грн з урахуванням податків і зборів, передбачених законодавством України.

При цьому, секунда передвиборної агітації в ефірі з 18.00 до 23.00 складає 47,1 грн, у проміжку часу 7.00-18.00 і 23.00-2.00 - 6,3 грн.

ВАТ Підприємство з іноземними інвестиціями "Телерадіокомпанія "НБМ" указує ціну секунди політреклами для "5-го каналу" у 5,22 грн, для Радіо "НІКО ФМ" - 2,61 грн.

ВАТ "Експресс-Інформ" указує для "5-го каналу" вартість секунди агітації в 5,96 грн.

В Україні є ще один великий телеканал - "1 плюс 1". Крім того, існує Перший національний телеканал УТ-1.

Відповідно до календарного плану основних організаційних заходів щодо підготовки і проведення виборів президента України, публікація розцінок ефірного часу для політреклами завершується 2 липня. При цьому середня вартість одиниці ефірного часу не повинна перевищувати відповідний середній показник за останній квартал року, що передує року проведення президентських виборів.

Офіційний курс Нацбанку на 1 липня - 5,32 грн./$1.

Інтерфакс-Україна


"Українська правда" у Threads

Реклама:
Шановні читачі, просимо дотримуватись Правил коментування