Партнерський збір УП. Задонать на дрони та РЕБи

Кількість аварій підвищилась не через Ющенка, а ДАІ все ще існує

П'ятниця, 5 серпня 2005, 15:01

Заступник міністра внутрішніх справ Володимир Рудик заявляє, що юридично і фактично Державтоінспекція ще існує.

"ДАІ, як складова МВС на сьогодні є діючою і юридично не ліквідоване", заявив він на брифінгу в МВС в п’ятницю.

"Відповідно до чинного законодавства для ліквідування ДАІ і утворення нової служби готуються міністерством необхідні зміни до законів і актів кабміну про ліквідацію та створення нової служби та інші нормативні документи і акти", - зазначив Рудик.

Він також зазначив, що до 1 вересня за дорученням міністра внутрішніх справ доручено підготувати відповідні законопроекти, які Ющенко подаватиме на розгляд до Верховної Ради як "невідкладні".

На питання, що ж означав указ про ліквідацію ДАІ, який підписав президент Ющенко, Рудик зазначив, що "указ – це розпорядчий документ щодо виконання певних дій по реорганізації ДАІ".

В свою чергу, начальник департаменту ДАІ Сергій Коломієць відкинув закиди, що саме після указу президента про ліквідацію ДАІ збільшилася аварійність на дорогах.

За його словами, кількість аварій почала зростати ще з 2001 року. "Так з 2001 року за чотири роки кількість загиблих збільшилась понад 2 тисячі осіб на рік", - зазначив він і додав, що така ситуація була спрогнозована і закладена законодавством.

"Тобто безкарність, правовий нігілізм і відсутність підготовки належної, починаючи з дитсадочка, школи, за чотири роки породжують таку динаміку".

Він також акцентував увагу на тому, що люди вважають, що ДАІ ліквідоване, тому "не зупиняються, показують різні жести працівникам ДАІ".

Він також додав, що було "значно зменшено адміністративний тиск", тобто було відкликано людей з тих місць де вони займалися наглядом за порушеннями, та направлено до тих, які потребують регулювання руху або на оформлення ДТП.

За словами Коломійця, інспектори будуть закріплені за окремими ділянками. Якість їхньої роботи оцінюватимуть за рівнем безпеки дорожнього руху, станом дорожнього руху, тобто кількістю адміністративних порушень.

Також якість роботи буде оцінена шляхом вивчення моніторингу громадської думки – можна буде висловити претензії та побажання до роботи інспектора тієї чи іншої ділянки.

Для ліквідації корупції поміж інспекторів їм збираються підвищити зарплатню на "500-600 гривень на місяць", а за відмінну службу обіцяють навіть преміальні.

В Свою чергу Рудик також додав, що штат нової служби буде скорочено до 3 тисяч осіб. Всі співробітники мають пройти переатестацію. І на конкурсній основі будуть зараховані співробітники до Державної служби безпеки дорожнього руху МВС та патрульної служби МВС.

Він також повідомив, що буде підвищено рівень освіти співробітників нової служби а також буде покращено технічне оснащення.

На останок Рудик і Коломієць ще раз попросили "не давати інспекторам хабарів".

"Українська правда"

Реклама:
Шановні читачі, просимо дотримуватись Правил коментування