Партія Порошенка виграла суд проти каналу з орбіти Медведчука

19650 переглядів
Четвер, 24 жовтня 2019, 01:48

Політична партія "Європейська солідарність" виграла судову справу щодо захисту ділової репутації проти телеканалу "NewsOne", який пов’язують із Віктором Медведчуком. 

Джерело: заява партії "ЄС", постанова Касаційного господарського суду 

Деталі: У жовтні 2018 року компанія "Новини 24" (юридична назва телеканалу "NewsOne" – УП) звернулась до суду з позовом проти партії "Блок Петра Порошенка "Солідарність" з вимогою спростувати публікацію на веб-сайті партії з приводу призначення нового керівництва телеканалу "NewsOne" У ній йшлося про прокремлівську позицію каналу. 

Касаційний господарський суд постановив залишити без змін рішення Господарського суду міста Києва та постанову Північного апеляційного господарського суду, якими було відмовлено позивачу у задоволенні вимог, а касаційну скаргу – залишити без задоволення.

"Європейська солідарність" заявила, що таким чином відстояла "право народних депутатів і фракцій у Верховній Раді на свободу висловлювання власної позиції".

Чому це важливо: Телеканали "NewsOne" і "112 Україна", які формально належать Тарасу Козаку, постійно демонструють позицію проросійського політика Віктора Медведчука, який є кумом Володимира Путіна, а також Вадима Рабиновича та Юрія Бойка.

2 жовтня стало відомо, що Національна ради України з питань телебачення і радіомовлення просить суд анулювати ліцензію на мовлення телеканалу "NewsOne".

Нагадаємо:

  • 22 жовтня у партії Петра Порошенка "Європейська солідарність" заявили, що телеканал "1+1", співвласником якого є олігарх Ігор Коломойський, розповсюджує брехню через сюжет про причетність Порошенка до підвищення тарифів у Вінниці.

Ольга Гетьманець, УП

Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"



powered by lun.ua