Партнерський збір УП. Задонать на дрони та РЕБи

Хорошковський і його команда

Середа, 28 листопада 2001, 13:52
Відкритий лист Валерія Хорошковського, одного з самопроголошених лідерів "нового покоління" України розкриває стратегічні цілі неназваного об'єднання, відомого в народі як НЛО.

По суті, звернення Хорошковського - це і лист соратникам, і заклик до бажаючих поповнити ряди його руху.

"Нова людина" Хорошковський не приховує, що донедавна об'єднання братів по ліберальному духу існувало, не маючи відповідей на питання про те, що потрібно робити, щоб вирішувати проблеми української політики. Але ось днями рішення з'явилися.

Так, перша проблема, яку повинне і може звести нанівець НЛО - це "проблема служіння". Команда ліберала Хорошковського служить новому поколінню, а нове покоління - Україні. Тому молоді і успішні бізнесмени, яких нелегко задавити (хто буде давити - незрозуміло), і є потенційними "новими людьми". Відбирати їх будуть за допомогою відкритого кадрового конкурсу (він же екзамен на попадання в яку-небудь десятку виборчого списку).

Хорошковський акцентує увагу на тому, що конкурс не стане фіктивно-декларативним продуктом (заявити - заявили, а ось чи провели - невідомо). На першому етапі через ще не запущений інтернет-сайт www.konkurs.org.ua будуть відібрані 400 чоловік. З них вже в регіонах виберуть 55 чоловік, які і увійдуть до виборчого списку об'єднання. Місця ж у списку будуть визначатися перед січневим з'їздом.

Місія цієї команди - антикризове управління Країною (саме так, з великої літери). Хорошковський обіцяє, що вони з радістю візьмуть до себе яскравих людей, готових ризикувати. Власне, нова політика в чомусь схожа на бізнес, де прийняття рішень і здорова безстрашність означають дуже і дуже багато.

Друга проблема, з якою зіткнулися нові ліберали - це політична реклама. Хорошковський і цей момент пояснює з допомогою бізнес-лексики. Так, він відмовляється "оболванивать виборців" і наполягає на чесному інформуванні народу про "корисні продукти", які та чи інша політична організація "просуває на політичний ринок".

Ця продукція, в свою чергу, буде широко обговорюватися з людьми. При цьому потрібно винести на обговорення конкретні наміри і справи "як у нас звикли це робити в бізнесі". Політична реклама повинна приносити користь, іншими словами, інформувати виборців і допомагати зберігати оптимізм, вважає Хорошковський.

Третя політична проблема блоку - назва. Офіційно об'єднання безіменне, тому що безіменне і нове покоління. Блок повинен дати назву поколінню, тому його члени не поспішають назвати "нових людей". Власне назва з'явиться на з'їзді і буде вписана в новітню історію України.

За великим рахунком лист Хорошковського - перша публічна дія блоку, умовна назва якого "Нове ліберальне об'єднання" не обігрував тільки лінивий. Однак, крім смішної абревіатури, у робочого імені був ще один недолік - в Україні мало хто знайомий із значенням слова "ліберальний", тому "нові ліберали" точно обійдуться без складної назви.

Поки ж про "НЛО" відомо, що воно "визріло" в надрах ТУНДРи як реалізація, умовно кажучи, такого собі "ліберального проекту", перші позиви якого були чутні ще у часи президентської кампанії 1999 року, наприклад, в концептуальной книзі президента "Про найголовніше".

На думку спостерігачів, інтерес до "спроектованого" лібералізму у вітчизняних політиків пов'язаний з присутністю в Україні політичних консультантів, що належать до школи московських методологів, для яких "ліберальний державний устрій" - питання принципове.

Вже точно відомо, що з блоком співпрацює команда Петра Щедровицького, сина фундатора Московського методологічного гуртка Георгія Щедровицького. А Валерій Хорошковський не раз публікував свої принципові заяви на сайті Агентства гуманітарних технологій, створеному учнем Щедровицького, Володимиром Грановським.

Власних гучних імен у нових лібералів поки мало - Валерій Хорошковський, молодий і перспективний депутат з "фотомодельною зовнішністю", Інна Богословська, вітчизняна квазі-Хакамада, яка за останніми даними відмовилася від участі в проекті. У своєму листі Хорошковський згадує Вадима Гуржоса (торгова марка "Баланс", він же - заступник голови Ради підприємців при Кабміні) і Ірину Горіну (володарку мережі пралень і хімчисток у Києві і Харкові).

Наскільки буде успішний буржуазно-ліберальний проект - невідомо, адже зараз знають про нього лічені одиниці. Але час ще є, і у нас буде можливість дізнатися, як назвуть себе "нові українці" і яку правильну політичну рекламу вони будуть використовувати протягом трьох місяців виборчої кампанії.

Реклама:
Шановні читачі, просимо дотримуватись Правил коментування