Рабінович: за рішенням суду про позбавлення "1+1" ліцензії стоїть Москва

Четвер, 7 лютого 2002, 13:25
Президент медіа-холдингу Media Group International Вадим Рабінович вважає, що рішення Київського господарчого суду може хіба що підняти рейтинг "1+1", а істинною мішенню скандалу навколо ліцензії каналу є Олександр Омельченко. Про це йшлося під час прес-конференції Рабіновича, що відбулася в четвер.

За словами Вадима Рабіновича, справа з ліцензією каналу "1+1" має виключно господарчий характер. Судові тяжби між "плюсами" і "АІТІ" тривають вже більше трьох років, і говорити про політику в цьому випадку безглуздо. Власне, Рабіновича цікавило тільки те, щоб телекомпанії "АІТІ" повернули відібрану за позовом "плюсів" ліцензію або повернули сплачені за неї гроші.

З іншого боку, "1+1" сама виписала собі ліцензію [на додаткові години мовлення]", заявив Рабінович, але не заплатила відповідний ліцензійний збір до бюджету. За словами Рабіновича, цим вже займається прокуратура. Проти самого каналу він нічого не має, "там чудові журналісти, нехай собі працюють", а "мовлення й господарчі питання - це різні речі".

Рабінович зазначив, що готовий зустрітися з Роднянським на будь-якому каналі в прямому ефірі, щоб обговорити господарські проблеми каналу, однак не вірить, що генеральний продюсер "1+1" на це погодиться.

На думку Рабіновича, саме "1+1", а також їх заступники - СДПУ (О), які демонструють разюче "стійку позицію" в захисті свободи слова, приклали руку до того, щоб саме зараз справа вирішилася начебто не на користь каналу, адже немає сумнівів, що "плюсів" закроють. Адже до цього всі засідання судів по подібних позовах тривали "не більш 15 секунд" і закінчувалися відмовою розгляду заяви "АІТІ".

Рабінович декілька разів підкреслив, що тут використовувалися "настільки складні технології, які привезли з Москви, що народ розібратися не може". Він також зазначив, що в цьому випадку працювали "дуже грамотні руки", зокрема Марата Гельмана, про причетність до виборчої кампанії якого свідчить той факт, що приміщення під галерею він зняв до 31 березня.

І метою цього передвиборного скандалу стає не Рабінович, а Омельченко, при цьому розкручується сюжет із знищенням ТВ-6. Крім того, скандал зі свободою слова може тільки підняти рейтинги каналу "1+1", що як не можна до речі напередодні виборів, вважає Рабінович.

Щодо своїх відносин з Олександром Омельченко, вірогідним замовником такого рішення суду, Рабінович зазначив, що за останні два роки він з шановним київським мером бачився ледве один раз, і жодних бізнес-відносин у них немає. Більше того, одне з рекламних агентств, що контролюються Рабіновичем, вже півроку не може отримати від мерії дозвіл на встановлення декількох рекламних щитів.

Рабінович заявив, що дотримується дуже простої позиції відносно каналу - якщо "плюси" доведуть, що ліцензія, за якою вони мовлять, не фальшива, то він вибачиться.

www.pravda.com.ua



powered by lun.ua