Партнерський збір УП. Задонать на дрони та РЕБи

ІСНУЄ ВЖЕ 7 ВЕРСІЙ КАТАСТРОФИ У ЛЬВОВІ

Понеділок, 29 липня 2002, 22:12
Голова державної комісії з розслідування причин катастрофи літака у Львові, секретар Ради національної безпеки і оборони Євген Марчук заявляє, що треба вивчити як мінімум сім версій, щоб дати відповідь на питання, що призвело до трагедії - відмова техніки чи помилка пілотів Су-27.

У числі таких версій у прямому ефірі телеканалу "1+1" в понеділок Марчук назвав відмову двигуна, відмову систем управління, неполадка у паливній системі, гідросистемі або пілотному обладнанні. Вже зараз можна стверджувати, що двигуни працювали до удару із землею.

"Це дуже важливий елемент", - сказав він, додавши, що необхідно розібратися, як працювали двигуни - на повну потужність чи ні. Також відомо, що до удару із землею працювали системи управління і прилади.

Марчук повідомив, що сьогодні вдалося вилучити "чорні ящики" літака, що розбився.

Відповідаючи на запитання про необхідність затримання низки високих керівників Військово-повітряних сил країни, в тому числі - колишнього головнокомандуючого ВПС Віктора Стрельникова, голова державної комісії зазначив, що "рішення про затримання ухвалювала генеральна прокуратура, а рішення про відсторонення з посад - президент і міністр оборони". "Ці рішення у значній мірі були ухвалені на підставі первинної інформації", - сказав він.

Марчук повідомив, що Київ не був проінформований про те, що "бойовий літак з Житомира летить для виконання складних віражів". "Це - ненормально і у майбутньому буде виправлено. Так не повинно бути, вже не кажучи про те, що таке шоу за участю бойової техніки не погоджували з місцевою владою", - сказав він.

"Те, що пілоти допустили помилку, - це факт, але чому вони допустили помилку – треба розібратися", сказав секретар РНБО. Він зазначив, що робити висновок на підставі перших оцінок пілотів не можна, "оскільки причини, які могли призвести до відхилення від траєкторії, могли мати іншу природу, яку пілоти ще не розуміють". Тому треба повністю вивчити технічну сторону, підкреслив він.

У понеділок на аеродромі "Скнилів", де о 12.52 суботи сталася трагедія, завершили збирати фрагменти літака і тепер можуть починати його відновлювати і вивчати в ангарі.

"Зараз видно, що біди можна було уникнути", - сказав розділ держкомісії.

Інтерфакс-Україна

Реклама:
Шановні читачі, просимо дотримуватись Правил коментування
Усі новини...