На позитивний імідж Україні потрібно витратити всього $4 мільйона

Понеділок, 8 липня 2002, 16:18
На створення позитивного іміджу України в світі у бюджеті на 2003 рік потрібно передбачити не менше за 20 млн. грн (більше за$3,75 млн.), заявив голова комітету громадської добродійної організації Місія "Україна - відома", перший заступник держсекретаря Кабінету міністрів Олександр Шніпко.

Росія у 2001 році витрачала на аналогічну програму з формування ефективного іміджу держави більше $100 млн., а Угорщина $26 млн., відзначив він на прес-конференції після закінчення другого з'їзду Місії у понеділок у Києві.

Україна ж ані у поточному, ані у 2001 році на ці цілі коштів не передбачала, поскражився Шніпко.

Відповідаючи на питання журналістів, він підкреслив, що згідно із законом бюджетні кошти не можуть бути виділені міжнародним фірмам, зокрема, ті, які здійснюють PR-кампанії з формування позитивного міжнародного іміджу України.

Заступник держсекретаря також повідомив, що фахівці Місії в основу розробленого законопроекту з формування позитивного міжнародного іміджу України були встановлені принципи швейцарського законодавства. Зокрема, документ передбачає створення держструктур для централізованої роботи з формування іміджу країни, в тому числі координувати діяльність регіональних структур.

Інтерфакс-Україна



powered by lun.ua