Зінченко віддав "Інтер" Медведчуку?

Середа, 18 червня 2003, 17:49
Олександр Зінченко відсторонився від каналу "Інтер". Таке повідомлення у вівторок увечері з'явилося на сайті "Телекритики": Зінченко приїхав на канал і заявив журналістам, що йому не вдалося відстояти "зміни в інформаційному мовленні каналу", що він більше не має до "Інтеру" жодного відношення, а всі питання тепер слід вирішувати з іншим акціонером каналу Ігорем Плужніковим.

Якщо такий візит дійсно мав місце, то значить, що зазнала поразки спроба Зінченка вивести "Інтер" з рамок недолугої пропагандистської машини СДПУ(О).

Факт зустрічі Зінченка з журналістами підтвердив "Українській правді" шеф-редактор інформаційної служби "Інтера" Олексій Мустафін. За його словами, у вівторок увечері дійсно відбулася розмова Зінченка з приблизно 20 журналістами, які у той час були на каналі.

Мустафін сказав, що "не може ані спростувати, ані підтвердити інформацію" про те, що Зінченко повідомив про відхід від справ каналу.

"Оскільки Зінченко є людиною, яка багато зробила для каналу, він прийшов поговорити на теми, які цікавили його і журналістів. Це була закрита зустріч, і я не можу говорити про її зміст, бо не уповноважений це робити", - сказав Мустафін.

Натомість один із журналістів, який також був присутній при розмові, на умовах анонімності підтвердив УП усе написане "Телекритикою". "Олександр Зінченко був збуджений. Зопалу сказав, що скривдили, образили, що відтепер всі питання слід вирішувати з Плужніковим".

Як відомо, у березні Зінченко в інтерв'ю газеті "Дзеркало тижня" покаявся за перетворення "Інтеру" в партійний рупор і засіб боротьби з конкурентами есдеків. "У політиці каналу були допущені помилки. І я свідомо взяв значну частину відповідальності за ці помилки на себе. Телекомпанія не має права бути провідником точки зору тільки однієї політичної сили".

"На моє глибоке переконання, від того, що позиція каналу стане об’єктивнішою, зваженішою, адекватнішою суспільно-політичній ситуації в країні, СДПУ(О) тільки виграє". Тоді Зінченко ще пообіцяв, що "цей час не повернеться ніколи".

Приблизно так само Зінченко трохи раніше вибачався перед "інтерівцями". За словами журналіста каналу, Зінченко намагався провести реформу, щоб підвищити якість інформаційного мовлення.

І ось з'явилися повідомлення про вечірній візит Зінченка на канал. Якщо все сказане про цю зустріч із журналістами є правдою, то канал "Інтер" перейшов в іншу орбіту впливу: від Олександра Зінченка до групи Медведчука, яка славна ганебним досвідом використання ЗМІ у знищенні політичних ворогів.

Саме по лінії Зінченко-Медведчук у СДПУ(О) проходить розлам поглядів на політику партії і, відповідно, використання медіа у політичних цілях.

Тепер, зазначив "Українській правді" Микола Томенко, "представники влади (читай Медведчук – УП) хочуть повернути каналу статус партійного каналу СДПУ(О)".

Натомість Олексій Мустафін повідомив, що останнім часом не відбувалося жодних змін у керівництві каналу. І він, Мустафін, як і раніше, очолює інформаційну службу "Інтеру".

Також не відомо, чи відбувся відхід Зінченка від справ каналу ще і на папері. Стосовно того, чи є той акціонером каналу, Мустафін порадив звернутися безпосередньо до нього. Водночас нагадавши, що "після обрання Олександра Зінченка віце-спікером він склав обов'язки почесного президента і не мав формальних відносин з каналом".

На питання про акціонерів "Інтеру" у прес-службі каналу попросили у письмовій формі подати питання. На них УП поки не отримала відповіді.

Водночас джерела "Української правди" кажуть, що серед засновників "Інтеру" фігурують "Перший канал" Росії (який раніше називався ОРТ), структури Зінченка й структури Ігоря Плужнікова – теж депутата-члена СДПУ(О).

ОРТ володів близько 30% акцій каналу, а решта 70% приблизно наполовину належали фірмам Зінченка і Плужнікова. Після проголошення Зінченком реформи телекомпанії першим не витримав атмосфери протиріч Плужніков, кажуть джерела. Водночас, за їх даними, все ж структури Зінченка не вийшли зі складу акціонерів "Інтеру".

"Конфлікт відбувається не між Зінченком і Плужніковим, а між керівництвом СДПУ(О), яке бачить у "Інтері" канал заступника Медведчука, і самим Зінченком-заступником спікера, який по-новому оцінює канал", - вважає Томенко.

За його словами, "останніми місяцями Зінченку вдавалося позиціонування як самостійного політика".

"Важливо, як вів себе канал, бо "Інтер" – це обличчя Зінченка. Відбувалися зміни в мовній політиці, в інформаційній політиці. "Інтер" останнім часом намагався об`єктивно й коректно подавати події. Зараз "Інтер" – канал номер один за технічним озброєнням. "Інтер" почав займати нішу "1+1", який опустився до мочиловки. Зінченко показав, що може діяти самостійно. Але чим більше так діяв, тим мав більше проблем".

Читайте також:

СДПУ(О) – у кризі, визнає керівництво партії

ЗІНЧЕНКО ЗДАВ ТЕЛЕКАНАЛ "ІНТЕР"?



powered by lun.ua