Партнерський збір УП. Задонать на дрони та РЕБи

Кірпа за 30 хвилин переводитиме Україну в стандарти ЄС

Середа, 17 грудня 2003, 11:09
На польсько-українському кордоні введено в експлуатацію систему, що дозволяє під час руху потягів на малих швидкостях автоматично змінювати ширину між колесами з європейських стандартів на українські і навпаки.

У середу у Львові на церемонії пуску системи в інтерв'ю журналістам міністр транспорту України Георгій Кірпа назвав це історичною подією, оскільки вона знаменує "прорив у пасажирському і вантажному залізничному сполученні".

За його словами, введення в експлуатацію пристрою для автоматичної зміни відстані між колесами SUW-2000 приведе "до колосальної економії засобів і часу", оскільки не потрібно буде переставляти колеса вагонів і тим самим затримувати людей і вантажі.

З введенням цього пристрою на станції Мостиська-2 час проходу кордону скорочується з 4 годин до 30 хвилин. При цьому потяг практично не зупиняється, відстань між колесами змінюється автоматично на малих швидкостях.

До цієї події було приурочено пуск нового потяга Київ-Львів-Краків, що буде відповідати європейському стандартові залізничних сполучень "Євросіті".

У кожному вагоні цього потяга є купе бізнес-класу, 1-го і 2-го класів. До складу цього потяга включений вагон Львов-Краків, що відповідає умовам 1-го класу. Згодом, повідомив Кірпа, ще два вагони до Відня будуть приєднувати до цього потяга. Зараз ця система проходить тестування на відповідність австрійським стандартам, відзначив він.

Пасажири потяга можуть користуватися кондиціонером, холодильником, відеосистемою, програвачем, охороною й електронними замками в купе, а також Інтернетом.

Поки це єдиний пристрій для автоматичної зміни ширини між колесами на західному кордоні України.

За словами Кірпи, у майбутньому планується встановити подібні системи на всіх прикордонних переходах з України до країн Західної Європи, але коли саме будуть введені ці пристрої, він не деталізував.

Він також повідомив, що згодом такі пристрої будуть впроваджені і для вантажних перевезень.

Як раніше повідомлялося, суть технології автоматичної перебудови коліс зводиться до того, що під час повільного руху потяга автоматично збільшується або зменшується відстань між колесами в спеціальних колісних парах для подальшого руху по колії. Вартість такого апарата складає 419 тис. грн., а загальна вартість робіт з установки на станції Мостиська-2 такого обладнання склала 1,85 млн. гривень.

Інтерфакс-Україна


Реклама:
Шановні читачі, просимо дотримуватись Правил коментування