Партнерський збір УП. Задонать на дрони та РЕБи

Ющенко відірвався від Януковича на 11%

Вівторок, 21 грудня 2004, 16:35
Віктор Ющенко перемагає Віктора Януковича на виборах президента 26 грудня з результатом 53% проти 42%.

Про це свідчить опитування, проведене Центром Разумкова серед 2008 респондентів з 14 по 19 грудня, до теледебатів Ющенка і Януковича. Похибка не перевищує 2,3%, без урахування дизайн-ефекту.

Відповіді респондентів на питання "За кого ви збираєтеся голосувати в повторному другому турі президентських виборів?" розподілилися так:

за Ющенка – 48%,
за Януковича – 39%;
проти обох кандидатів – 5%,
не підуть голосувати – 3%,
не визначилися зі своїм вибором – 5% опитаних.

Серед тих, хто має намір взяти участь у голосуванні, Ющенко готовий підтримати 52%, Януковича – 40%.

Серед тих, хто має намір взяти участь у голосуванні і уже визначився зі своїм вибором, Ющенка готові підтримати 53%, Януковича – 42%.

Центр Разумкова називає "важливим фактором", що в період після першого туру Ющенко удалося вселити у виборців впевненість у невідворотності його перемоги.

За даними опитування, сьогодні вже половина (50%) опитаних упевнені, що Ющенко "має більше шансів стати президентом України", хоча півтора місяця тому у його перемогу вірили лише 19%.

Навпаки, у перемогу Віктора Януковича сьогодні вірять набагато менше – лише 21% опитаних, хоча півтора місяця назад цей показник досягав 58%.

За даними опитування, ще більш переконливу перемогу Ющенко одержить у випадку, якщо Янукович зніме свою кандидатуру.

Тоді за Ющенка проголосують 50%, проти – 35%; не підуть голосувати – 9%, не визначилися зі своїм вибором – 6% опитаних.

Серед тих, хто має намір у цьому разі взяти участь у голосуванні, Ющенка готові підтримати 56%, проти – 40%, не визначилися з вибором – 4% опитаних.

Серед тих, хто має намір взяти участь у голосуванні і уже визначився зі своїм вибором, Ющенка готові підтримати 59%, проти – 41% респондентів.

Особливістю даного опитування Центра Разумкова було проведення інтерв'ю з респондентами за межами їхнього житла, на вулиці, без фіксації в анкеті адреси респондентів.

Умовна анонімність дозволила частково компенсувати "фактор страху" респондентів відверто говорити про свої електоральні переваги з незнайомим інтерв'юером, зафіксований у ході попередніх опитувань Центру Разумкова.

"Українська правда"

Реклама:
Шановні читачі, просимо дотримуватись Правил коментування
Усі новини...