Партнерський збір УП. Задонать на дрони та РЕБи

Янукович окупував телевізор

Вівторок, 7 лютого 2006, 12:03

У січні 2006 року лідером за кількістю політичних рекламних повідомлень на телевізійних каналах була Партія регіонів.

Такі результати отримані за підсумками проекту "Проведення контент-аналізу політичної реклами в прайм-тайм десяти провідних українських телевізійних каналів у контексті парламентських виборів 2006 року", здійсненого Академією української преси й Інститутом соціології НАН України за підтримкою координатора проектів ОБСЄ в Україні.

Частка рекламних повідомлень партії виросла в 4,8 рази (з 4,3% до 20,7%), передає Ліга.

У той же час у два рази скоротилася частка рекламних повідомлень Народного блоку Литвина (12%) і блоку "Наша Україна" (11,5%).

За обсягами рекламного часу "Народний Союз "Наша Україна" займав 23% (у грудні - 21%), Партія регіонів - 20% (у грудні - 5%), Народний блок Литвина - 11% (у грудні - 13%).

При цьому тема блоку "Наша Україна" подається як через рекламу партії, так і через рекламу президента Віктора Ющенка, що складає майже 10% повідомлень у грудні і 7% - у січні.

НОВИНИ ТаблоID

Також повідомлення від НСНУ подаються в контексті реклами чинної влади (до 3%).

Реклами блоку "Наша Україна" найбільше було на каналах "УТ-1" (27% повідомлень) і "1+1" (24% повідомлень), на неї припадає 79% відповідного рекламного часу.

На каналі "НТН" 50% повідомлень - це реклама Партії регіонів (53% від загального обсягу часу). На каналі "Тоніс" зафіксовано найбільше повідомлень блоку "Не ТАК" - 45% (за часом - 11%).

Крім того, у січні виросла частка рекламних повідомлень, у яких згадуються політичні персони.

Вона складає 72%, на відміну від 68% у грудні. Найчастіше представляє себе через своїх лідерів Партія регіонів: Віктор Янукович, Тарас Чорновіл, Ринат Ахметов, Ніна Карпачова присутні в 19% повідомлень. Серед інших лідерів найчастіше згадується Володимир Литвин (11%).

Рекламні ролики превалюють у рекламі Партії регіонів (92% повідомлень і 90% часу) і Компартії (88% повідомлень і 89% часу).

При цьому в телеефірі січня практично відсутня явна реклама Блоку Юлії Тимошенко і Соцпартії (7% і 9% часу), вони присутні в інших програмах, орієнтованих на висвітлення виборів (90% і 86% часу відповідно).

Реклама:
Шановні читачі, просимо дотримуватись Правил коментування