"5 канал", НТН і "Україна" не приховують своїх симпатій

Середа, 8 лютого 2006, 14:44

Лідерами програм новин на телеканалах у січні були Народний союз "Наша Україна", Партія регіонів і Блок Юлії Тимошенко.

Про це свідчать результати моніторингу, проведеного з 1 січня по 5 лютого Комітетом "Рівність можливостей" і Асоціацією "Спільний простір", що були представлені на прес-конференції в середу.

Президент Асоціації "Спільний простір" Юрій Нестеряк повідомив, що у січні визначилися три лідери програм новин на провідних телеканалах - Народний союз "Наша Україна", Партія регіонів і Блок Юлії Тимошенко.

НОВИНИ ТаблоID

За його словами, їм приділено більше уваги, ніж Блоку Литвина, Соціалістичній партії і Комуністичній партії.

Як відзначив Нестеряк, "канали не зловживали відвертим негативом, однак, активно використовували маніпулятивні технології".

Досить об'єктивними і неупередженими були програми ТСН (телеканал "1+1"), "Факти" (ICTV), "Новини" (Перший Національний), "24 години" (Тоніс), "Вікна" (СТБ) і "Репортер" (Новий канал).

В той самий час, програма "Час" (5 канал), не дивлячись на висвітлення широкого політичного спектру, демонструвала певні симпатії до влади й антипатії - до опозиції, у першу чергу Партії регіонів.

Програма "Події" (ТРК "Україна") виражала відверті симпатії до опозиції, знову ж таки в першу чергу Партії регіонів. Також ангажованою виглядала програма "Вчасно. Підсумки" (НТН).

Результати моніторингу свідчать про те, що в програмах "Подробиці" та "Подробиці тижня" мали місце оціночні судження та маніпулятивні технології.

Однак, вони не були направлені однозначно на користь або проти якоїсь однієї політичної сили, а скоріше відображали загальний саркастичний формат новин.

Голова Комітету "Рівність можливостей" Олександр Чекмишев відзначив, що за останній тиждень моніторингу з 30 січня по 5 лютого картина трохи змінилася: лідером ефіру стали БЮТ, НСНУ, Партія регіонів і Блок Литвина.

"Інтерфакс-Україна"



powered by lun.ua