Партнерський збір УП. Задонать на дрони та РЕБи

Мобільний UМС помер. Хай живе МТС?

Понеділок, 9 липня 2007, 11:58

Мобільний бренд UМС припинив своє існування.

Відтепер просування послуг зв'язку цього оператора на ринку буде відбуватися під брендом МТС – "Мобільні телесистеми", і логотипом у вигляді білого яйця на червоному тлі, повідомляє "Дело".

За словами гендиректора компанії Павла Павловського, на ребрендінг в Україні буде витрачено менше 4 мільйонів доларів.

Водночас зі зміною бренда, компанія змінить стратегію просування своїх послуг.

"Ми цілковито відходимо від "цінової" конкуренції", - заявив Павловський.

За його словами, абоненти в Україні розбещені. Ціни вкрай низькі, а усередині мережі для споживачів вони дійшли до нуля.

"Ви не так багато знайдете ринків, де були б такі пропозиції. Для абонентів, яким не потрібні додаткові послуги, гарне обслуговування, а важлива тільки вартість розмови, є окремий бренд – "Екотел". Але ми будемо приділяти основну увагу клієнтам, що багато грошей витрачають на мобільний зв'язок", - відзначив менеджер.

МТС має намір підвищувати прибутковість кожного абонента за допомогою нових тарифів і програм лояльності, а також появи нових послуг.

У розвиток мереж в Україні МТС вкладе цього року близько 700 мільйонів доларів.

На думку аналітика компанії "Трійка діалог" Андрія Богданова, зміна стратегії оператора може призвести до деякого зменшення частки МТС на українському ринку за кількістю абонентів.

"Головне не кількість абонентів, а скільки кожен із них приносить компанії", - зазначив він.


"Українська правда" у Threads

Реклама:
Шановні читачі, просимо дотримуватись Правил коментування