Партнерський збір УП. Задонать на дрони та РЕБи

Соціаліст Бойко залишив Семенюк саму воювати за КГЗКОР

Вівторок, 9 жовтня 2007, 14:21

Маріупольський металургійний комбінат ім. Ілліча (Донецька область) не має наміру брати участь у добудові Криворізького гірничо-збагачувального комбінату окислених руд (Кіровоградська область).

Про це на прес-конференції заявив голова правління ММК ім. Ілліча Володимир Бойко, повідомляє Обком з посиланням на Українські новини.

"Нам на КГЗКОРі робити нічого", - сказав він.

За його словами, хоча меткомбінат не має наміру брати участь у добудові КГЗКОР, але він виступає за те, щоб якщо КГЗКОР буде добудований, то тільки для переробки окислених руд, як і було передбачено на початку його будівництва.

Бойко відзначив, що якщо КГЗКОР буде переробляти концентрат, то це призведе до недостачі даної продукції для інших підприємств на українському ринку, зокрема, для ММК ім. Ілліча.

На його думку, у даний момент у ситуації навколо КГЗКОР необхідно виконувати указ президента, що забороняє Фондові державного майна проводити будь-які дії по відчуженню державної частки в КГЗКОР.

Як повідомлялося раніше, голова Фонду державного майна Валентина Семенюк обвинуватила гірничо-металургійний комбінат "Арселор Миттал Кривій Ріг" (Дніпропетровська область) у лобіюванні заборони президентом Віктором Ющенком дій ФДМ відносно КГЗКОР.

20 вересня Фонд державного майна відклав підписання договору про створення спільного підприємства з компаніями "Смарт-групп" (Дніпропетровськ) і "Металлоинвест" (Росія) для добудови КГЗКОР.

"Арселор Міттал Кривій Ріг", металургійний комбінат ім. Ілліча (Маріуполь, Донецька область) і корпорація "Індустріальний союз Донбасу" заявили про намір створити консорціум для завершення будівництва КГЗКОР.

2 серпня 2006 року Кабмін вирішив створити спільне підприємство у формі відкритого акціонерного товариства з державним пакетом акцій не менш 50%+1 акція з метою залучення інвестора для добудови КГЗКОР.

КГЗКОР, який почали будувати в 1983 році СРСР, ГДР, Чехословаччина, Угорщина і Румунія, зараз побудований на 70%.


Реклама:
Шановні читачі, просимо дотримуватись Правил коментування