Партнерський збір УП. Задонать на дрони та РЕБи

Супротивники українського дубляжу зазнають кількісної поразки

Вівторок, 5 лютого 2008, 12:03

Тільки 11% громадян України висловлюються проти збільшення кількості фільмів, дубльованих українською мовою.

Про це свідчать результати опитування, проведеного компанією First Movies International у грудні 2007 року на замовлення Sony і Disney, повідомляє Обком з посиланням на УНІАН.

Відповідно до опитування, 19% респондентів заявили про необхідність збільшення кількості фільмів, що дублюються, ще 24% респондентів підтримують цю ідею, 30% опитаних ставляться до цього нейтрально.

Ще 16% ставляться до збільшення дублювання скоріше негативно, ніж позитивно.

Зокрема, на питання, чи стали вони менше ходити в кіно, коли збільшилася кількість фільмів, дубльованих українською, 54% опитаних жителів Києва відповіли, що це не вплинуло на кількість їхнього відвідування кінотеатрів, 19% опитаних киян заявили, що вони почали ходити в кіно частіше, ніж раніше.

У той же час, 15% опитаних жителів Києва відповіли, що стали менше ходити в кіно після того як збільшилася кількість фільмів українською мовою, а 11% стали віддавати перевагу перегляду фільмів удома на DVD.

На прохання порівняти український і російський варіант дублювання фільму "Пірати Карибського моря-3", 77% опитаних у цілому по Україні заявили, що українське дублювання було хорошим, у той час як серед опитаних, що дивилися російську версію, 68% відзначили, що їм сподобалося дублювання.

У той же час, 68% опитаних, що подивилися мультфільм "Рататуй" українською мовою, відзначили, що дублювання було хорошим, у той час як 56% опитаних відзначили гарне дублювання цього фільму російською мовою.

Опитування було проведено фірмою First Movies International у два етапи: шляхом опитування громадян на вулицях і через мережу інтернет.

Усього в опитуванні взяло участь 808 осіб у віці від 14 до 49 років. Опитування проводилося в 4 містах України – Львові, Києві, Одесі, і Харкові.

First Movies International - це міжнародна компанія зі штаб-квартирою в Лондоні, що спеціалізується на проведенні досліджень і опитувань на ринку розваг.


Реклама:
Шановні читачі, просимо дотримуватись Правил коментування