"Діоксинові" подробиці в справі Ющенка "освіжили" до виборів?

Четвер, 6 серпня 2009, 08:25

Стаття про отруєння Віктора Ющенка, надрукована днями в британському медичному журналі "Лансет", готувалася ще два роки тому.

Про це повідомила керівник прес-служби Мінохорони здоров’я України Людмила Гордон Радіо "Свобода".

За її словами, цей матеріал готувала група українських та закордонних фахівців, які займалися лікуванням Віктора Ющенка, - і то була суто наукова робота.

Чому стаття опублікована саме тепер, у прес-службі Мінохорони здоров’я не знають.

Раніше повідомлялося, що авторитетний британський медичний журнал "Лансет" опублікував статтю, в якій йдеться про те, що до організму Ющенка потрапив найотруйніший варіант діоксину, що містився також у речовині "агент орейндж". Її американські війська застосовували для знищення лісів під час війни у В'єтнамі.

Автори зазначали, що це була очищена версія діоксину, яка може бути виготовлена лише в лабораторних умовах. На відміну від, наприклад, полонія, за допомогою якого було вбито критика російської влади Олександра Литвиненка в Лондоні в 2006 році.

Проте вчені не мають яких-небудь доказів, щоб простежити її походження.

Серед восьми авторів статті – особистий лікар Віктора Ющенка Ростислав Валіхновський і міністр охорони здоров'я Василь Князевич.

powered by lun.ua