Партнерський збір УП. Задонать на дрони та РЕБи

Влада хоче наповнювати бюджет, "пресуючи" горілчані компанії?

Субота, 30 жовтня 2010, 15:01

Влада планує наповнювати бюджет за рахунок "пресингу" горілчаних компаній.

Про це повідомив високопоставлений співробітник податкової міліції у коментарі "Дзеркалу тижня". 

"Надійшла команда наповнити бюджет. І виробники горілки - одна з головних мішеней. Тому що всі розуміють - там є надприбутки і дуже слабкий державний контроль", - каже джерело.

"Для алкогольних компаній поставлений коефіцієнт податкового навантаження - 8% від обороту, плюс на них спущено план зі штрафів, підвищено вартість накладних, збільшено акцизи, підвищено ціни на спирт, мінімальну роздрібну ціну на пляшку алкоголю", - додає співрозмовник видання.

Він уточнює, що горілчані компанії "почали по-справжньому перевіряти". 

"У податковій міліції на кожну горілчану компанію є велике досьє, де містяться всі дані щодо всіх операцій, оптимізації податків, усі їхні транзитні компанії вказано, банки, пункти обготівковування. І ось тепер перевірки пішли по всьому ланцюжку", - каже співробітник податкової міліції.

"Податковій поставлено завдання - шукати конкретні порушення. І чудово відомо, де і в кого шукати. Домовитися не можна - процес можна лише загальмувати. Ті ж таки податківці, які раніше "дахували" виробників на місцях, приходять на ті ж самі заводи і проводять виїмки. Інакше їх звільнять, вони реально бояться звільнення", - запевняє він.

За словами джерела, "що відбувається в алкогольній галузі - це тільки початок великої перебудови". 

"Раніше виробники горілки заходили до окремих чиновників і ставили кожному валізу: "Ось ваша частка". Ділилися. А тепер їх викликають аж нагору й заявляють: "Ми вам самі скажемо, яка наша частка, а яка - ваша. Але при цьому ви ще й сповна заплатите в бюджет». Тепер умови роботи диктує влада. І хто не зуміє пристосуватися, того зметуть з ринку або взагалі закриють", - говорить співрозмовник видання.

Реклама:
Шановні читачі, просимо дотримуватись Правил коментування
Реклама: