ТВі виключили з кабельних мереж на користь каналу Арбузова

40 переглядів
П'ятниця, 20 липня 2012, 19:19

Телеканал ТВі без попередження був вимкнений кабельною мережею "Тріолан".

Про це на своїй сторінці в мережі Facebook повідомляє ведучий телеканалу Vakhtang Kipiani.

"Без жодних попереджень наш телеканал був вимкнений кабельною мережею "Тріолан". Це означає, що можливість дивитися ТВі позбавили частину мешканців 11 міст України - Києва, Луганська, Одеси, Дніпропетровська, Запоріжжя, Донецька, Полтави, Сімферополя, Сум, Харкова, Чугуєва", - уточнив він.

В свою чергу заступник директора з питань розвитку мережі телеканалу ТВі Олександр Півнюк в прямому ефірі телеканалу повідомив, що інформація про відключення надійшла "дві години тому".

Він розповів, що в "Тріолані" причиною вимкнення телеканалу з пакетної послуги назвали технічні проблеми, але при цьому уточнив, що замість ТВі у користувачів увімкнений телеканал Національного банку "БТБ".

"Ця торгова марка об'єднує 12 мереж по всій Україні. Ми звернулись до диспетчера, які сказали, що цього каналу більше не буде", - заявив Півнюк.

"Коли ми звернулись до керівництва київських операторів - Остапенко Світлани - вона сказала, що іде ремонт обладнання і поки його не відремонтують, ТВі показувати не будуть, замість цього обладнання є для показу іншого каналу. Тобто зараз близько 200 тисяч абонентів отримують сигнал іншого каналу - каналу БТБ", - зазначив він.

"Від керівництва київського "Тріолану" обіцянок і прогнозів поки що нема. Одразу після цього ми почали з'ясовувати і побачили, що в Дніпропетровську виключили, в Харкові, в Запоріжжі, в Луганську. У нас є угода агента з цими компаніями і зараз ми з'ясовуємо причини", - додав представник телеканалу.

Як відомо, раніше прокурор Києва Анатолій Мельник заявив, що вважає безпідставними обвинувачення в тиску Податкової міліції на ТВі шляхом порушення кримінальної справи проти Княжицького.

Податкова міліція Солом'янського району Києва порушила кримінальну справу проти Княжицького за підозрою в навмисному ухилянні від сплати податків на суму 3,025 мільйона гривень.

12 липня на телеканалі вилучили документи, що стосуються фінансово-господарчої діяльності підприємства.

Українська правда

Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"



powered by lun.ua