Партнерський збір УП. Задонать на дрони та РЕБи

"Молоді регіони" брали знижки для своїх безкоштовно

П'ятниця, 6 липня 2012, 14:57

Компанія Superdeal.ua заявляє, що "Молоді регіони" ретранслювали до себе на сайт весь набір знижок згідно з домовленостями й без фінансових відносин.

Про це Українській правді заявив маркетинг-директор Валентин Гончаров.

Він сказав, що PR- менеджер Діна Мережко, яка раніше стверджувала протилежне, була "не в курсі всіх проектів", тому й сказала про відсутність угоди між компанією й Молодими регіонами.

Раніше вона заявила, що Superdeal.ua не має ніяких домовленостей з Молодими регіонами про розміщення їхніх знижок на сайті. 

"Ми в жодному разі не працюємо з ними,  у нас немає ніяких домовленостей, ніяких фінансових відносин, і ми ніколи в житті не привязувались до жодних організацій", - говорила Мережко.

За її словами, Superdeal.ua тільки з публікації в Українській правді "вперше побачили", що на сайті Молодих регіонів використовуються їхні знижки і їхній логотип.

"Ми їм одразу подзвонили, і вони нам поклялися, що це приберуть. На сьогодні в них уже немає наших акцій на сайті", - затверджувала Мережко.

Гончаров цю інформацію спростував.

"У нас є домовленість із Молодими регіонами. У нас немає фінансових відносин, вони діють як сайти-агрегатори й не продають наші знижки", - сказав Гончаров.

При цьому він підкреслив, що весь контент, у тому числі й пропозиції еротичного масажу ретранслюються на сайт Молодих регіонів.

Він також не зміг відповісти, чому Молоді регіони зняли із сайту ретрансляцію, якщо не було ніяких порушень, припустивши, що "для них наша домовленість менш важлива, ніж той резонанс, що з'явився".

Із сайту "Молодих регіонів" дійсно зникли всі знижки, які можна було бачити ще в четвер. Залишилася тільки сторінка, присвячена самій дисконтній картці.

У той же час на сайті Партії регіонів з'явився коментар глави організації "Молоді регіони" Андрія Пінчука, у якому він називає матеріал  УП "спробою чорної піару".

Він називає Superdeal.ua компанією-партнером. Також він заявляє, що дисконтна картка "Молодих регіонів" не має відношення до "картки Попова".

Найбільше Пінчука обурило згадування в матеріалі того, що на сайті "Молодих регіонів" не збігалися посилання й зображення, а на сайті Superdeal.ua під такими картинками пропонували, наприклад, еротичний масаж.

"Не варто плутати дві абсолютно автономні і жодним чином не пов’язані дисконтні програми ("Молодих регіонів" і голови КМДА Попова). А знижки, які надає компанія-партнер за погодженням із "Молодими регіонами" та всі інші акції, які проводить ця компанія в контексті своєї діяльності, – теж, як кажуть, дві різні історії", - сказав він.

"Публікація цього повідомлення з обвинуваченнями в підкупі й натяками на розпусту суперечить здоровому глузду і є невдалою спробою чорного піару", - додав він.

"Молоді регіони у своїй діяльності чітко дотримуються норм законодавства України й свою роботу направляють у першу чергу в захист прав своїх членів, реалізуючи в тому числі соціальні проекти по наданню пільг при покупці товарів і послуг", - додав Пінчук.

У той же час, у повідомленні немає пояснення, навіщо "Молоді регіони" при наданні карток вимагають паспортні дані й ідентифікаційний код від своїх членів. При тому, що для надання дисконтів через сайти знижок такі дані не потрібні.

Українська правда

Реклама:
Шановні читачі, просимо дотримуватись Правил коментування
Усі новини...