Офіційна версія: Фокус вилучали через брак

Понеділок, 25 лютого 2013, 15:12

UMH Publishing відкликала частину накладу 8-го номера журналу "Фокус" через технічний брак.

Про це йдеться у заяві PR-служби ділового сегменту UMH group, передає Телекритика.

 "У п'ятницю, 22 березня, служба збуту UMH Publishing була змушена відкликати з роздрібних мереж частину тиражу журналу "Фокус" № 8, що загалом  не перевищує 20% всіх надрукованих примірників номеру", - йдеться у повідомленні.

"Причина - у виявленому технологічному браку: при виробництві журналу окремі його частини були надруковані в неправильному порядку, через що деякі сторінки дублювалася, а деякі - були відсутні", - пояснили у прес-службі.

"У зв'язку з цим постраждали як редакційні матеріали, так і рекламні макети. Обставини, які призвели до появи бракованої частини тиражу, зараз з'ясовуються. Для тих, хто не зміг придбати журнал "Фокус" в роздрібному продажі, на сайті focus.ua доступна його електронна версія, повністю ідентична друкованій", - повідомила прес-служба.

Водночас жодного пояснення, чому журнал був спочатку виставлений в електронній версії, а потім прибраний звідти, немає.

Журнал вийшов у п’ятницю 22 лютого. Повідомлення UMH Publishing з'явилося лише близько 15 години понеділка, 25 лютого.

Як відомо, в неділю стало відомо, що випуск тижневика від 21.02.2013 вилучено з кіосків та сайту видання. У цьому номері "Фокуса" три публікації присвячено даним про витрати апарату глави держави.

Крім того в п’ятницю в електронній версії  було опубліковано зміст 8-го номера, але потім його прибрали, а за посиланням відкривалася сторінка з "помилкою 404".

Ситуація викликала резонанс в інтернет-ЗМІ і соцмережах. Після цього "Фокус" поновив інформацію про номер з Януковичем на сайті.



powered by lun.ua