Партнерський збір УП. Задонать на дрони та РЕБи

Український виборець найбільше довіряє інтернет-ЗМІ - експерти

Вівторок, 3 червня 2014, 14:23

Під час проведення президентської кампанії 2014 року виборці найбільше інформації отримували з інтернет-медіа і найбільше довіряли їм же.

Про це свідчать результати експертного опитування: "Передвиборча кампанія під час військових операцій: основні меседжі", презентовані у вівторок Академією Української преси за участі вчених.

 

Експерти дали характеристику комунікації політиків із виборцями під час президентських перегонів навесні 2014р.

Більшість експертів (18 з 35 осіб) погоджуються з нестандартністю цієї передвиборчої кампанії і за формою, і за змістом;

Більшістю відповідей (21 з 35 осіб) експерти визнають однозначний вплив контексту військових операцій в країні на передвиборчу комунікацію всіх політиків-кандидатів у президенти;

Виходячи з отриманих результатів дослідження, експерти визначили такі оптимальні форми та зміст передвиборчих кампаній кандидатів у президенти під час військових операцій в країні:

1) найбільш ефективними шляхами самопрезентації в різних медіа є: виступи по телебаченню, інтернет-комунікація через соціальні мережі та інтернет-комунікація через інтернет-медіа, а також - безпосередня комунікація з виборцями;

2) найбільш релевантними наявній політичній ситуації меседжами, розповсюджуваними по комунікативних просторах країни, мають бути: цінності відповідальності кожного за життя країни, побудови громадянського суспільства, єдності країни, миру, партнерству та дипломатії;

Польовий етап дослідження відбувся 25-30 травня 2014р.

Експертами виступили науковці: медіааналітики, викладачі дисциплін масової комунікації, соціологи, політологи, професійно приналежні до аналітичної діяльності щодо мас-медіа (всього 35 осіб) з різних регіонів України, які не мали стосунку до практики проведення передвиборчих кампаній цього року.

Більшість з них (24 особи) представляють насамперед освітні організації, 6 осіб працюють у недержавних організаціях, 4 особи - у дослідницьких організаціях та 1 особа – на керівній посаді у медійній організації. Досвід наукової / аналітичної роботи експертів складає від 6 до 40 років.

Українська правда

Реклама:
Шановні читачі, просимо дотримуватись Правил коментування