Перспективи для інвестицій всередині країни

Нищук: "Гіркі жнива" – не просто фільм, у нього є місія

П'ятниця, 3 березня 2017, 07:28

Канадський фільм про Голодомор "Гіркі жнива" є не лише кінострічкою, а цілою місією із поширення у світі українства.

Таку думку перед показом стрічки у Канаді висловив міністр культури України Євген Нищук, передає кореспондент "Укрінформу".

"Цей фільм треба розглядати не лише, як просто кінострічку з її сильними та слабкими сторонами. У ньому є своя важлива місія – донести тему Голодомору до якомога ширшого світового ока, думки і серця. На мій погляд, цієї мети було досягнуто", – сказав він.

За словами Нищука, глядачі в Україні та Канаді по-різному сприймали цей фільм.

"Я чув дихання залу. У Канаді люди сприймали зовсім інакше, ніж в Україні. Хоча тут багато глядачів українського, усе одно, сприйняття – інше. Коли показували українське поле, вбрання, коли говорили про Україну, про ті події - я відчував, наскільки сильно глядачам перевертало душу", – зазначив міністр.

Він наголосив, що завдяки голлівудській знімальній команді, стрічка чудово підготовлена для сприйняття Західною аудиторією.

"Я передбачив, що цей фільм буде особливо чутливим за кордоном. Він зроблений у форматі, що дуже добре сприймається саме закордоном, і це для нас важливо, адже історію трагедії українського народу в такому форматі можна представити широко закордоном", – наголосив Нищук.

Як відомо, "Гіркі жнива" – канадський кінофільм про історію кохання в розпал українського Голодомору. Стрічка є першою англомовною художньою кінокартиною про трагедію українського народу 1932-1933 років.

За задумом, вона має започаткувати серію фільмів про ідентичність України.

Бюджет фільму був повністю наданий продюсером Яном Ігнатовичем та склав 20 мільйонів доларів.

У широкий прокат в Канаді фільм "Гіркі жнива" вийшов у четвер, а в США та Європі – минулого тижня. Всього стрічку зможуть побачити глядачі у щонайменше 45 країнах.

"Українська правда" у Threads

Реклама:
Шановні читачі, просимо дотримуватись Правил коментування
Реклама: