Один біг-борд Кучми обходиться країні щомісяця у 500 доларів США

Середа, 7 травня 2003, 12:15
Вартість оренди протягом місяця одного рекламного щита - біг-борду – на вулицях Києва коштує більше 500 американських доларів. На Окружній дорозі Києва вартість щита приблизно – 300-350 доларів США, а ближче до центру міста ціна доходить до 850 доларів США.

Такі розцінки на розміщення інформації на вулицях міста у вигляді біг-бордів та постерів повідомив Громадському радіо менеджер рекламної агенції "Галакт і Ка" Максим Насонов. За його словами, "Галакт і Ка" не розміщувала біг-бордів з рекламою ініціатив президента щодо політичної реформи, які з'явилися у містах України.

Насонов також прокоментував якість президентських біг-бордів. Зокрема він зазначив, що напис повинен бути коротким, лаконічним, образним і "бив по очах". Політична реклама ефективна, коли гарний постер, вважає спеціаліст. "А цю рекламу робила людина, яка ніколи в машині не їздила. Треба щоб людина могла схопити інформацію протягом 3 секунд", - зазначив Максим Насонов.

Він також додав, що біг-борди у першу чергу розраховані на водіїв автомобілів, які нудьгують у вуличних пробках. За словами рекламістів, треба, щоб картинка на великій дошці, а саме так перекладають з англійської "біг-борд", була яскравою і простою.

З’ясувати вартість агіток на вулицях Києва в адміністрації президента журналістам Громадського Радіо не вдалося.

powered by lun.ua