Партнерський збір УП. Задонать на дрони та РЕБи

Депутати пропонують штампувати паспорти відкріпників і забороняють виганяти спостерігачів

П'ятниця, 3 грудня 2004, 12:58
У Верховній Раді зареєстрований проект "Закону про особливості застосування Закону України "Про вибори Президента України" при повторному голосуванні.

Проект розроблено профільним комітетом державного будівництва і місцевого самоврядування Анатолія Матвієнка депутатами Ключковським, Іванчо, Асадчевим, Бондаренком.

Проект закону стосується лише можливого переголосування у грудні 2004 року. Згідно з ним повторне голосування _ грудня 2004 року відбувається з такими особливостями.

Президент вносить подання на припинення повноважень чинного ЦВК та подає нові кандидатури з урахуванням пропозицій фракцій та з забезпеченням паритетного представництва кандидатів в президенти, які затверджуються парламентом.

ЦВК після призначення її членів не пізніше як за 15 днів до дня повторного голосування утворює територіальні виборчі комісії, а не пізніше як за 10 днів тервиборчкоми утворюють дільничні виборчі комісії.

Кандидати в президенти не пізніше як за 17 днів до дня повторного голосування вносять до ЦВК подання щодо кандидатур до складу територіальних виборчих комісій – по п‘ять кандидатур до кожної комісії, не пізніше як за 12 днів до складу – дільничих комісій.

При цьому обидва кандидати повинні мати рівну кількість посад голови та секретаря територіальних та дільничних виборчих комісій. А голова та секретар дільничної виборчої комісії повинні бути представниками різних кандидатів.

Повноваження територіальної чи дільничної виборчої комісії не можуть бути припинені достроково.

Рішення про дострокове припинення повноважень члена виборчої комісії приймається одночасно з рішенням про включення до складу відповідної виборчої комісії іншого представника від того ж кандидата.

За 10 днів до виборів тервиборчкоми формують новий список виборців на базі списку від 31 жовтня, при цьому особи, включені до списку виборців на підставі відкріпних посвідчень на право голосу у день виборів, до списку виборців для повторного голосування не включаються.

Дрібні та технічні помилки у списку виборців у день голосування мають право виправляти голова та секретар дільничної комісії.

Виборчі бюлетені для повторного голосування виготовляються у кількості, що на один відсоток перевищує кількість виборців, які включені до списків виборців.

Відкріпні посвідчення виготовляються у кількості 0,5 відсотка від кількості виборців, внесених до списків виборців.

При видачі відкріпного посвідчення у паспорті громадянина України на сторінці "Особливі відмітки" представники обох кандидатів ставлять підписи та печатку дільниці, яка закреслюється після того, як людина проголосувала.

ЦВК не пізніше як за 12 годин до початку голосування подає до територіальних комісій інформацію про очікувану кількість виборців, які голосуватимуть за відкріпними посвідченнями, а в кожному окрузі визначається дільниця, на які вони здійснюють голосування.

Голосування за межами дільниці здійснюється лише для виборців, які є інвалідами першої групи і нездатні пересуватися самостійно за власноруч написаною заявою.

Під час проведення повторного голосування на виборчій дільниці у приміщенні, де проводиться голосування, на засіданнях виборчих комісій при підрахунку голосів, встановленні результатів голосування на виборчих дільницях та підсумків голосування в межах округу мають право бути присутніми лише члени виборчих комісій вищого рівня, кандидати, їх довірені особи, офіційні спостерігачі від кандидатів (разом не більше чотирьох спостерігачів від кожного кандидата, незалежно від того, за чиїм поданням вони були зареєстровані), а також офіційні спостерігачі від іноземних держав і міжнародних організацій, представники засобів масової інформації.

ДВК після закінчення голосування, перед початком підрахунку голосів інформує територіальну виборчу комісію про: кількість виборців, які отримали виборчі бюлетені на виборчій дільниці на момент закінчення голосування.

Дільнична комісія може визнати голосування недійсним за умов: 1) виявлення у виборчих скриньках виборчих бюлетенів у кількості, що перевищує більш ніж на п’ять відсотків кількість виборців, які отримали виборчі бюлетені; позбавлення офіційних спостерігачів, представників ЗМІ права бути присутніми під час проведення повторного голосування на виборчій дільниці.

Встановлення результатів виборів ЦВК здійснюється лише після закінчення строку оскарження та розгляду скарг відповідними виборчими комісіями та судами.

Скарга на рішення Центральної виборчої комісії, в тому числі про встановлення результатів виборів Президента України, а також дії чи бездіяльність Центральної виборчої комісії, подається до Верховного Суду України у семиденний строк.

Повністю проект закону читайте тут

Реклама:
Шановні читачі, просимо дотримуватись Правил коментування