"1+1" заробив на виборах у 2,5 рази більше, ніж зазвичай

Четвер, 1 листопада 2007, 21:13

Чистий дохід "Групи "Студія 1+1", що включає телеканали "Студія 1+1", "Студія 1+1 International", у липні-вересні 2007 року, період виборчої кампанії до українського парламенту, склав $39,582 млн, що на 154,1% більше, ніж у третьому кварталі 2006 року.

Про це йдеться в звіті одного з найбільших акціонерів "Студії 1+1" Central European Media Enterprises Ltd. (CME), повідомляє "Інтерфакс-Україна".

Відповідно до повідомлення, прибуток української "Групи "Студія 1+1" до відрахування відсотків, податків і негрошових витрат (EBITDA) за підсумками липня-вересня склав $16,599 млн, тоді як липень-вересень 2006 року компанія завершив з EBITDA "мінус" $0,838 млн.

При цьому рентабельність компанії за EBITDA збільшилася з "мінус" 5% у липні-вересні 2006 року до 42% у липні-вересні 2007 року.

За дев'ять місяців поточного року чистий дохід "Групи "Студія 1+1" виріс на 29% у порівнянні з аналогічним періодом минулого року - до $80,4 млн, EBITDA за зазначений період знизилася на 7% - до $15,1 млн, рентабельність за EBITDA впала з 26% до 19%.

Сукупний чистий дохід нішевих телеканалів "Кіно" і "Сіті" за підсумками липня-вересня 2007 року склав $0,8 млн, що на 351% перевищує показники аналогічного періоду минулого року, при цьому EBITDA телеканалів знизилася на 13% - до "мінус" $1,3 млн.

За підсумками дев'яти місяців 2007 року чистий дохід телеканалів виріс на 148% - до $1,9 млн, EBITDA - знизилася на 217%, до "мінус" $5,5 млн.

Частка аудиторії телеканалу "Студія "1+1" у вересні склала 16,46%, "Кіно" - 0,8%, "Сіті" - 0,02%.



powered by lun.ua