До боротьби за крісло Путіна підключають телевізор

Субота, 2 лютого 2008, 12:41

У суботу стартує агітаційна кампанія в засобах масової інформації перед виборами президента Росії, що призначені на 2 березня.

Протягом місяця кандидати на посаду президента країни і політичні партії, що їх висунули, зможуть розміщувати в ЗМІ агітаційні матеріали, оплачені з виборчих фондів.

По сім годин безкоштовного ефіру для інформування виборців надали три загальноросійських телеканали: "Перший канал", "Росія" і "ТВ-центр" - і три радіостанції: "Маяк", "Радіо Росії" і "Голос Росії".

Відповідно до закону, половина ефірного часу відведена для так званих "спільних агітаційних заходів" - передвиборних дебатів. Одна третина надається політичним партіям, що висунули кандидатів, а час, що залишився, віддано самим кандидатам для рекламних роликів і виступів.

Учасники виборів також можуть розміщати передвиборну агітацію в друкованих ЗМІ. Відповідно до закону, безкоштовні друковані площі для кандидатів у президенти і їхніх партій надають більше двох десятків видань, у тому числі "Російська газета", "Парламентська газета", "Комсомольська правда", "Московський комсомолець", "Вісті".

Агітаційний період завершиться в нуль годин за місцевим часом за добу до дня голосування.

За посаду президента РФ будуть боротися лідер ЛДПР Володимир Жириновський, лідер КПРФ Геннадій Зюганов, кандидат від "Єдиної Росії", перший віце-прем'єр РФ Дмитро Медведєв, а також лідер Демократичної партії Росії, самовисуванець Андрій Богданов.

РИА Новости



powered by lun.ua