Партнерський збір УП. Задонать на дрони та РЕБи

В Україні будуть платні дороги?

Понеділок, 2 лютого 2009, 15:40

Президент Віктор Ющенко підписав закон "Про внесення змін у закон України "Про концесії на будівництво й експлуатацію автомобільних доріг".

Він передбачає механізм будівництва доріг у концесію: відшкодування інвестицій шляхом упровадження плати за користування трасами, при цьому, відповідно до закону, повинна бути забезпечена можливість альтернативного проїзду, повідомляє Ліга.net.

За повідомленням прес-служби Міністерства транспорту й зв'язку, новий закон дозволить будувати автомобільні дороги шляхом створення консорціуму, до складу якого увійдуть європейські та українські компанії.

Консорціум будує і експлуатує автодороги упродовж 20-25 років, після чого вони переходять у власність держави. При будівництві автобанів відразу закладається європейська система стандартів безпеки.

Крім того, новий законопроект дозволить значно розширити та покращити автодорожню мережу України. Разом із тим, він дозволить залучити додаткові кошти на будівництво доріг

За словами генерального директора КП "Київавтодор" Георгія Глинського, після підписання закону президентом стане можливою реалізація проекту кільцевої дороги навколо Києва, якою транзитні вантажопотоки слідуватимуть із Західної Європи в Азію, а також магістралі Львів - Краковець – найкоротшої дороги з Західної Європи до Києва.

Крім того, може розпочатися будівництво автомобільного тунелю під Дніпром, який з'єднає площу Перемоги і район станції метро "Лівобережна" (зараз про це ведуться переговори з ЄБРР).

Як відомо, Верховна Рада 15 січня затвердила закон "Про внесення змін до закону України "Про концесії на будівництво й експлуатацію автомобільних доріг".

Документ розроблений з урахуванням пропозицій міжнародних інвесторів, концесіонерів і юридичних компаній, які були надані в рамках робочої групи із законодавчого врегулювання питань, пов'язаних із діяльністю інвесторів в Україні.

Відмінність нової редакції закону – посилення контролю уряду за концесійною діяльністю, а також гарантія держкомпенсації збиткових і низькорентабельних проектів.

Держава гарантує інвестору певну інтенсивність руху новою магістраллю або компенсацію збитків у випадку невідповідності траси належному рівню.

Реклама:
Шановні читачі, просимо дотримуватись Правил коментування