Журналісти кажуть, що Журавський сам не захотів відповідати на питання

6 переглядів
Четвер, 4 жовтня 2012, 12:04

Телеканал "1+1" спростовує звинувачення депутата Віталія Журавського та заявляє, що звертався до нього за коментарями.

Про це йдеться у коментарі прес-служби телеканалу "1+1" у відповідь на лист Журавського до комітету Верховної ради з питань свободи слова, у якому він просить розглянути сюжети, що вийшли в ефірі телеканалів "1+1" та 5 канал.

"На звернення народного депутата Віталія Журавського редакція програми "Гроші" повідомляє, що під час підготовки матеріалу журналісти програми неодноразово зверталися за коментарями до пана Журавського, але не отримали жодної відповіді", -0 йдеться у повідомленні.

"Інформацію про нерухомість та транспортні засоби пана Журавського було взято з декларації про доходи Віталія Журавського як кандидата у народні депутати на сайті ЦВК", - наголосили на "1+1".

"Інформація з приводу розташування квартир була подана у інтерв’ю з сусідами", - додали у прес-службі.

 "У програмі ми запросили пана Журавського відповісти на усі поставлені запитання та надати свій коментар. Щойно пан Журавський знайде можливість зустрітися з журналістами, ми готові вислухати відповіді та висвітлити їх у найближчій програмі", - наголосили у повідомленні.

Як відомо, Журавського обурили сюжети про нього, які вийшли в ефірі телеканалів "1+1" та 5 канал. Він звинуватив їх у замовності та попросив комітет ВР зі свободи слова розглянути їх на своєму засіданні.

Раніше Журавський ініціював законопроект про криміналізацію наклепу, який було прийнято в першому читанні. Після хвилі протестів української та світової спільноти він сам ініціював зняття цього документу з розгляду.

Українська правда

Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"



powered by lun.ua