Партнерський збір УП. Задонать на дрони та РЕБи

Лідером з джинси у вересні стала партія Тимошенко - ІМІ

Четвер, 9 жовтня 2014, 17:27

У вересні лідером з розміщення джинси у всеукраїнських друкованих виданнях стала партія "Батьківщина", а в інтернет-видання - партія "Заступ".

Про це свідчать результати моніторингу ЗМІ на наявність публікацій з ознаками прихованої політичної реклами, який проводить Інститут масової інформації.

Інфографіка ІМІ

Так, у друкованих виданнях третина (29%) від усієї політичної джинси стосувалися партії "Батьківщина", де головним спікером традиційно є Юлія Тимошенко, а головними темами було включення до виборчого списку льотчиці Надії Савченко та підтримка партією вступу до НАТО.

Не надто відстала партія Сергія Тігіпка "Сильна Україна" — 26%, основним месиджем якої було те, що це "єдина опозиційна сила, яка має шанси пройти до парламенту" (заголовки: "Среди 6 партий, проходящих в парламент, только 1 – оппозиционная", "Сильна Україна стане конструктивною опозицією"), а також критика нинішньої влади, зокрема законів про особливий статус деяких районів Донбасу.

З твердженням Тігіпка "про одну опозиційну партію" не можуть погодитись його колишні товариші по Партії регіонів, які наразі йдуть у списках "Опозиційного блоку", що зайняв третю позицію у рейтингу джинсовиків у друкованих виданнях — 20%.

Ця політична сила у своїй джинсі постійно називає себе "партією миру" (заголовки: ""Партия мира" против "партии войны"", "Опозиційний блок — це партія миру" тощо).

Загалом за вересень у чотирьох друкованих виданнях, які моніторить ІМІ, експерти інституту виявили 93 матеріали з ознаками політичного замовлення.

Інша ситуація в інтернет-виданнях, де джинсовиком-лідером є партія "Заступ" (31%), а також "Батьківщина" (21%) та Комуністична партія України (17%) (основна тема — тиск з боку української влади на інакомислячих).

Загалом за тиждень моніторингу (15-21 вересня) в чотирьох інтернет-виданнях експерти ІМІ виявили 45 замовних матеріали, з яких 33 мали політичне спрямування.

Проект з моніторингу джинси та неналежного маркування проводить Інститут масової інформації у шести загальнонаціональних друкованих виданнях ("Комсомольская правда в Украине", "Факты", "Корреспондент", "Газета по-українськи", "Сегодня" і "Український тиждень") та чотирьох інтернет – виданнях (Лига.net, Обозреватель, УНІАН і LB.ua).

Як відомо, партія "Народний фронт" витрачає найбільше грошей на телерекламу, за нею у рейтингу йде "Блок Петра Порошенка".

Українська правда

Реклама:
Шановні читачі, просимо дотримуватись Правил коментування
Реклама: