На "112-му" влаштують перевірку через можливе розпалювання ворожнечі

1943 перегляди
П'ятниця, 12 жовтня 2018, 11:44

Національна рада з питань телебачення й радіомовлення призначила позапланову перевірку телеканалу "112 Україна" на предмет "розпалювання ворожнечі".

Таке рішення регулятор ухвалив 12 жовтня, повідомляє прес-служба.

Зазначається, що до Нацради звернулась народний депутат Тетяна Ричкова, понад 30 громадян і низка громадських організацій.

"У своїх листах громадяни і представники громадянського суспільства нарікають на порушення правил розповсюдження інформації, журналістських стандартів, використання мови ненависті й ворожнечі", - йдеться в повідомленні регулятора.

Також "заявники" стверджують, що в ефірі телеканалу "112 Україна" поширюють кліше російської пропаганди, які підривають основи державності, провокують на протести, маніпулюють думкою людей.

Зокрема, перевірка телеканалу стосуватиметься відповідності його програм на предмет закликів до повалення конституційного ладу, пропаганди війни, насильства, жорстокості, розпалювання міжетнічної, расової, релігійної ворожнечі, вчинення терористичних актів, посягання на права і свободи людини.

Як відомо, Верховна Рада пропонує запровадити обмежувальні заходи для каналів "NewsOne" та "112 Україна".

4 жовтня гендиректор каналу "112 Україна" Єгор Бенкендорф заявив, що телеканал потребує захисту, і попросив заступитися за його діяльність.

У квітні 2018 року 99% власності каналу "112 Україна" перейшли швейцарській фірмі АТ "Плірофоріес АГ", якою володіє громадянин Німеччини Едуард Катц. За даними "Схем", новий менеджмент каналу тісно пов'язаний із політичною силою Медведчука, який є кумом президента Росії Володимира Путіна і має проросійські позиції.

Наприкінці серпня Медвудчук став першим гостем нової програми на 112-му "Велике інтерв'ю з великим політиком".

11 жовтня Нацрада призначила телеканалу "NewsOne" перевірку зміни власників.

Наприкінці серпня стало відомо, що канал "NewsOne" переходить під управління Андрія Портнова, який колись був заступником голови Адміністрації президента Віктора Януковича.

На початку жовтня, після звернення парламенту до Ради національної безпеки й оборони з приводу введення санкцій, батько нардепа Євгенія Мураєва Володимир передав корпоративні права на телеканал "NewsOne" нардепу від "Опозиційного блоку" Тарасу Козаку.

А Портнов заявив про розірвання договору щодо управліннятелеканалом "NewsOne".

Українська правда

Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"



powered by lun.ua