Партнерський збір УП. Задонать на дрони та РЕБи

Кончаловський і Міхалков просять у Путіна 970 млн руб. на створення конкурента McDonald`s

Четвер, 9 квітня 2015, 11:28

Російські режисери, брати Андрій Кончаловський та Микита Михалков просять владу надати їм сприяння у створенні національної мережі громадського харчування, яка стане альтернативою McDonald`s.

Про це пише видання "Коммерсантъ".

На запуск пілотного проекту з відкриття мережі кафе-кулінарій під брендом "Їмо вдома!" вони просять 971,8 млн руб. Бізнес-ідею вже оцінив президент Володимир Путін, доручивши уряду вивчити пропозицію братів-режисерів.

Кулінарії "Едим дома" пропонується створити в форматі невеликих магазинів, суміщених з кафе. При цьому приготування страв відбуватиметься на регіональних фабриках-кухнях, а меню на 30-40% буде складатися з регіональних продуктів.

Передбачається, що фабрики-кухні будуть постачати харчуванням соціальні установи, у тому числі дитячі будинки та інтернати.

У телеведучої Юлії Висоцької є два ресторани в Москві. Середній чек в Food Embassy перевищує 2 тис. руб. - 900 грн, в "Юлиной кухне" - 1,5 тис. руб (675 грн). Крім того, Висоцька виробляє заморожені овочеві та ягідні суміші під брендом "Едим дома!", Аналогічну назву має інтернет-магазин телеведучої з продажу товарів для кухні.

За даними Kartoteka.ru, Юлії Висоцької належить 35% ТОВ "Продюсерський центр А. С. Кончаловського"; 10% ТОВ "Хлібсіль" (випускає однойменний журнал); 19% ТОВ "Борки 29" (здає нерухомість в оренду); 35% ТОВ "Кулінарні подорожі Юлії Висоцької" (турагентство); 51% ЗАТ "Їмо вдома!" (Телепрограма); 50% ТОВ "Золотий глобус" (кафе на Охотному Ряду); 35% ТОВ "Кінокомпанія Андрія Кончаловського"; 15% ТОВ "Ерніков"; 25% "Кріейтів Брендинг Ейдженсі".

При цьому жодна з компаній Висоцької не розкриває фінансових показників.

У McDonald`s - найбільшої в Росії іноземної мережі фастфуду - не бояться появи конкурента. Гендиректор мережі "Теремок" Михайло Гончаров вважає появу нових точок громадського харчування за участю держави відмінною бізнес-ідеєю: "Конкуренції всіх вже навчив McDonald`s: в радіусі 3 км від його ресторану не має сенсу відкривати бюджетну точку харчування".

Реклама:
Шановні читачі, просимо дотримуватись Правил коментування
Усі новини...
Реклама: