"112 Україна" наполягає, що рейтинг Рабіновича виріс

6339 переглядів
Неділя, 9 вересня 2018, 16:32

Телеканал "112 Україна" просить фонд "Демократичні ініціативи" імені Ілька Кучеріва "утриматися від вибіркового використання результатів власних соціологічних досліджень".

Про це йдеться в опублікованій у неділю заяві каналу у відповідь на звинувачення фонду в маніпулятивному використанні результатів його досліджень.

Зокрема, фонд обурило твердження, що останні результати громадської думки "свідчать про зростання популярності партії "За життя" і президентського рейтингу лідера партії Вадима Рабіновича.

"112 Україна" наполягає, що, згідно з опитуваннями громадської думки, проведеним фондом "Демократичні ініціативи" в травні 2018 року, рейтинг партії "За життя" склав 6,0% серед усіх опитаних і 8,1% серед тих, хто має намір взяти участь у виборах. Згідно із серпневим опитуванням фонду, ці показники склали 6,1% і 8,7%.

"Відповідно, відбулося зростання популярності партії "За життя"", - йдеться в заяві.

При цьому у фонді вказували на те, що в грудні 2017 року за партію були готові проголосувати 6,7% населення.

Також телеканал наполягає, що відбулося зростання президентського рейтингу Рабіновича:

"За результатами травневого опитування фонду, його рейтинг становив 4,2% серед усіх опитаних і 5,4% серед тих, хто має намір взяти участь у виборах. За результатами серпневого опитування, рейтинг Вадима Рабіновича підвищився до 5,3% серед усіх опитаних і 6,7% серед тих, хто має намір взяти участь у виборах".

У фонді ж відзначали, що в грудні 2017 року рейтинг Рабіновича становив 5,8% серед усіх опитаних.

"Більш того, якщо порівняти рейтинг Вадима Рабіновича, наприклад, з показниками 2016 року, то також було зафіксовано зростання його рейтингу (з 4,1% і 5,1% за результатами грудня 2016 року)", - пише "112 Україна".

Там також вважають, що про популярність партії "За життя" побічно свідчить і інший показник, наведений у дослідженні фонду: "Вадим Рабінович зайняв перше місце в Україні за часткою сталих прихильників (49,5% з відповіддю "так, вибір остаточний, і я його вже не зміню") і випередив за цим показником всіх без винятку інших потенційних учасників президентських виборів".

Як повідомлялося, 7 вересня фонд "Демократичні ініціативи" імені Ілька Кучеріва звинуватив телеканал "112 Україна" у маніпулятивному використанні результатів його досліджень.

Наприкінці липня 2018 року лідер "Українського вибору", кум президента РФ Віктор Медведчук повідомив про рішення приєднатися до партії "За життя" Вадима Рабіновича і очолити напрямок щодо "відновленню миру" з Росією.

Згодом стало відомо, що новий генпродюсер телеканалу "112 Україна", якого призначили після зміни власника, пов’язаний із Медведчуком.

Українська правда
powered by lun.ua