Партнерський збір УП. Задонать на дрони та РЕБи

Катастрофа АН-26: командувачу Повітряних сил вручили підозру

П'ятниця, 18 грудня 2020, 11:20
Катастрофа АН-26: командувачу Повітряних сил вручили підозру
Фото zn.ua

Державне бюро розслідувань вручило підозри у справі катастрофи військового літака АН-26 на Харківщині.

Джерело: брифінг ДБР

Деталі: Командувачу Повітряних сил ЗСУ оголосили підозру у недбальстві. Командиру військової частини та керівнику польотів військової частини – у порушенні правил польотів.

Посаду командувача ПС ЗСУ наразі обіймає Сергій Дроздов.

Правоохоронці кажуть, що слідство триває і ступінь вини і відповідальність кожного військового, який мав відношення до експуатації літака АН-26, ще буде перевірятись.

У ДБР кажуть, що експертизи вказують на можливі порушення не лише з боку цих трьох підозрюваних.

Підозрюваних не затримали. Слідство планує звертатись до суду для обрання їм запобіжних заходів. Яких саме – поки не повідомили.

Пряма мова: "В ході проведених у кримінальному провадженні великого комплексу слідчих дій… отримано беззаперечні докази, які вказують на те, що порушення правил підготовки польотів, порушення правил польотів та порушення правил експлуатації літальних апаратів мали системний і систематичний характер...

Держава має надати на сьогоднішній день жорстку кримінально-правову оцінку діям тих осіб, які шляхом свого недбальства і шляхом свідомого порушення правил польотів допустили настання катастрофи літака, допустили загибель наших курсантів…

Ці порушення були допущені як на стадії підготовки польотів, оскільки були допущені на борт особи, які взагалі там не мали бути. Як на стадії здійснення польоту, коли політ дозволявся з порушенням правил експлуатації літального апарату і правил здійснення польоту.

Так і на стадії, коли була вже кризова ситуація, керівництвом польотів не було вжито достатніх і адекватних заходів для того, щоб уникнути цієї катастрофи".

Що було раніше: В уряді говорили, що головними причинами катастрофи стали систематичні порушення правил виконання польотів та контролю за ними.

До трагедії могли призвести 6 факторів, зокрема, поломка в лівому двигуні, а також прийнята в університеті практика виконання на літаку Ан-26 "злетів конвеєром", через яку екіпаж не зміг ідентифікувати відмову техніки і своєчасно припинити зліт.

Передісторія:

  • Ввечері 25 вересня у Харківській області на 530 кілометрі траси Київ-Харків поруч із дорогою впав військовий літак. Ан-26 та одразу загорівся. Падіння сталося під час виконання навчально-тренувального польоту.
  • На борту були члени екіпажу, курсанти і офіцери Харківського університету Повітряних Сил ЗСУ ім. Кожедуба – всього 27 людей. 
  • На місці авіакатастрофи знайшли тіла 25 загиблих. Ще одна особа померла у лікарні та одна врятувалася.
  • СБУ повідомляло, що командир екіпажу перед катастрофою доповів про відмову лівого двигуна і запросив захід на посадку.
  • Голова Харківської ОДА також заявляв, що літак з сином командувача повітряними силами Дроздова отримав пріоритет посадки в той час, як було відомо про несправності борту Ан-26. У Повітряних силах це назвали брехнею та маніпуляцією.

Соня Лукашова, УП

"Українська правда" в Threads

Реклама:
Шановні читачі, просимо дотримуватись Правил коментування
Усі новини...