Перспективи для інвестицій всередині країни

Сайти й обслуговування не українською: мовний омбудсмен назвав найпоширеніші скарги

П'ятниця, 12 лютого 2021, 14:04
Сайти й обслуговування не українською: мовний омбудсмен назвав найпоширеніші скарги

З 16 січня по 11 лютого 2021 року офіс уповноваженого із захисту державної мови отримав 605 звернень, з них майже 50% звернень стосувалися відсутності української версії сайтів про надання послуг чи інтернет-магазинів.

Джерело: Facebook-сторінка мовного омбудсмена Тараса Креміня

Дослівно: "Переважна більшість (281) звернень стосується відсутності української версії вебсайтів про надання послуг та сайтів інтернет магазинів.

126 громадян поскаржилися на порушення своїх прав, перешкоди та обмеження у користуванні державною мовою у сфері обслуговування. Найбільше таких порушень (53) виявлено киянами".

Деталі: Найбільше звернень та скарг надійшли з Києва та Київської області - 276.

З Луганської області – 7 повідомлень, Миколаївської – 6, Донецької – 4, Тернопільської – 4, Херсонської, Рівненської, Івано-Франківської, Закарпатської, Хмельницької по 2 звернення.

Також Кремінь повідомив, що йому надходять повідомлення про використання недержавної мови депутатами місцевих рад міст Миколаєва, Одеси, Дніпра, Запоріжжя та про порушення мовного законодавства у сфері освіти.

Знати більше: "Где написано, что я должна?". Як мовний уповноважений "під прикриттям" перевіряв дієвість мовного закону в Києві

Передісторія: 

  • Із 16 січня 2021 року вся сфера обслуговування мала перейти на українську мову при спілкуванні з клієнтами й відвідувачами, хіба що ті попросять звертатися до них іншою мовою.
  • Секретаріат Уповноваженого із захисту державної мови зможе в разі систематичних порушень мовного законодавства штрафувати підприємство.
  • Більше 60% українців підтримують норму про обслуговування українською мовою, проти такої норми – 34%.

Українська правда

"Українська правда" в Threads

Реклама:
Шановні читачі, просимо дотримуватись Правил коментування
Реклама: