телебачення

Матеріали по темі

Окупанти в Криму хочуть посадити власника каналу ATR на 19 років

Окупаційна "прокуратура" просить окупаційний "суд" в Криму засудити власника кримськотатарського телеканалу ATR і одного з активних учасників громадянської блокади Криму в 2015 році Ленура Іслямова до 19 років ув'язнення в колонії суворого режиму.

Нацрада перевірить канал ZIK через марафон "Реванш соросятні"

Нацради з питань телебачення та радіомовлення призначила позапланову перевірку телеканалу ZIK через анонс телемарафону "Реванш соросятні" з висловлюваннями, які мають ознаки розпалення ворожнечі і ненависті.

Блокування Smart TV: в LG розповіли, що робити зі старими телевізорами

Власникам телевізорів виробництва компанії LG, які в майбутньому можуть зіткнутися з блокуванням функції Smart TV, радять звертатися в клієнтську службу підтримки або сервісний центр LG.

Державне білоруське ТБ назвало Україну "колишньою УРСР"

Державний телеканал Білорусі СТВ у своєму сюжеті назвав Україну "колишньою УРСР".

У Білорусі "кібер-партизани" зламали етер державних телеканалів

Онлайн-трансляцію основного державного телеканалу Республіки "Білорусь 1" а також телеканалу ОНТ перервали кадрами з побиттям учасників антиурядових протестів.

У команди Зеленського немає повністю лояльних медіа і системного піару – моніторинг

У команди президента Володимира Зеленського та його партії "Слуга народу" відсутні свої чи повністю лояльні впливові медіа, а також засоби для системного піару, констатує "Детектор медіа".

Пропаганду в Білорусі курують 32 співробітники Russia Today – ЗМІ

У Білорусі працює 32 співробітники російського телеканалу Russia Today і його структурного підрозділу відеоновин Ruptly. Вони "консультують" державне білоруське ТБ.

На COVID-19 захворіла телеведуча Неля Шовкопляс

Телеведуча "1+1" Неля Шовкопляс підхопила коронавірус.

У Білорусі співробітників державного ТБ замінюють працівниками RT - ЗМІ

Білоруське бюро "Радіо Свобода" повідомило, що на державній телекомпанії Білорусі працівників, які підтримали протести, замінюють співробітниками російського пропагандистського каналу RT.

Слідчий ДБР Корецький: керівники Бюро хотіли арештувати телеканал "Прямий"

Керівники ДБР, зокрема перший заступник директора бюро Олександр Бабіков, давали вказівки слідчим вжити заходів для арешту телеканалу "Прямий" як речового доказу, внаслідок чого канал мав припинити свою діяльність.

Один з найбільших провайдерів ТБ звинувачує "1+1" у тиску

Провайдер Lanet звинуватив медіагрупу "1+1 media" у тиску, організованому з метою перешкодити діяльності невеликих незакодованих телеканалів.

"1+1" розповіло, що Марченко володіє менш ніж 10% каналу. Але ще уточнять

Ігор Суркіс, Леонід Ашкеназі та Оксана Марченко володіють кожен менше 10% телеканалу "1+1".

Ведучий "Россия-24" назвав поправки до Конституції РФ злочином й звільнився

Ведучий програми "Вести" на красноярському держтелеканалі "Россия-24" Володимир Жарінов оголосив, що звільняється з роботи через те, що не хоче піарити "деструктивні дії влади" стосовно поправок до Конституції.

Відео з закликами до поділу України: СБУ каже, що спіймала у Києві пропагандистів

СБУ перевіряє інформацію щодо можливої причетності російських політсил та громадських організацій до фінансування антиукраїнських пропагандистських акцій. Фото.

Після сюжету на 1+1 мер Дніпра вирішив створити в місті "тупик Коломойського"

Мер Дніпра Борис Філатов запропонував назвати одну з вулиць міста "тупик Коломойського".

Ткаченко назвав сюжет 1+1 про Порошенка "спірним прикладом журналістики"

Новий міністр культури і інформполітики і колишній генеральний директор "1+1 media" Олександр Ткаченко вважає спірним прикладом журналістики сюжет телеканалу 1+1 про те, що Петро Порошенко нібито причетний до вбивства свого брата.

Російськомовні серіали в Україні йдуть "на благо індустрії та економіки" – міністр культури Ткаченко

Міністр культури та інформаційної політики Олександр Ткаченко вважає, що російськомовні серіали, вироблені в Україні українською командою, сприяють розвитку української індустрії та економіки.

Дружина Медведчука володіє майже 10% акцій «1+1» – адвокат

Дружина Віктора Медведчука Оксана Марченко, згідно з декларацією нардепа, є власницею компанії, яка присутня також у структурі власності "1+1" та володіє 8,22% акцій телеканалу.

На 1+1 прокоментували можливий зв’язок з Медведчуком

"1+1 media" відреагувала на оприлюднену інформацію, що кум Путіна Віктор Медведчук задекларував частку в телеканалі "1+1". У медіагрупі завили, що вперше про це чують.

Провайдер "Воля" заявляє про триденну кібератаку на сервери

Провайдер "Воля" повідомляє про триденні кібератаки на власну інфраструктуру в результаті якої понад 100 тисяч абонентів відчули проблеми в користуванні інтернетом.

Рахунки "Суспільного" розблокували

Виконавча служба Міністерства юстиції зняла арешт із комерційних рахунків Національної суспільної телерадіокомпанії України, які були заблоковані понад три місяці через борг колишньої НТКУ перед Euronews.

Нацрада заявила про мінімальне дотримання мовних квот телеканалами

Національна рада оприлюднила лист до телемовників, у якому просить пояснити редакційну політику щодо виконання мовного законодавства.

Нацрада перевірить "1+1" і NewsOne через Україну без Криму і розпалювання ненависті

Національна рада з питань телебачення і радіомовлення України призначила позапланові перевірки телеканалів NewsOne та "1+1"  через висловлювання у День пам'яті та примирення, які мають ознаки розпалювання ворожнечі й ненависті, та показ карти України без Криму.

На будівлях ОП і Кабміну покажуть інсталяцію про злочини РФ проти кримських татар

Починаючи з ночі на 18 травня, на будівлях Офісу президента та Кабінету міністрів буде показано відео-інсталяцію про злочини радянської влади і РФ проти кримськотатарського народу.  

Нардеп Столар проспонсорує запуск телеканалу в Києві перед виборами

Колишній генпроюссер телеканалу "Прямий" Олексій Семенов планує запустити міський інформаційний телеканал Kyiv.live за кілька місяців до столичних виборів, а інвестором буде народний депутат від ОТЗЖ і відомий забудовник Вадим Столар.

Зеленський ввів у Нацраду з ТБ головну речницю "Кварталу 95"

Президент Володимир Зеленський призначив членом Національної ради з телебачення і радіомовлення очільницю пресслужби студії "Квартал 95" Тетяну Руденко.

Уряд розблокував фінансування кримськотатарського каналу "АTR"

Кабінет міністрів у середу своїм рішенням розблокував фінансування кримськотатарського каналу «АTR» в Україні.

НБУ, Мінцифри і Приватбанк презентують освітній серіал "Цифрові гроші"

Національний банк, Міністерство цифрової трансформації та державний Приватбанк анонсували на 30 квітня презентацію освітнього серіалу "Цифрові гроші".

Що дивляться українці на карантині: дані "Київстар ТБ"

За період карантину (дані за період 16 березня - 24 квітня 2020 року) користувачі "Київстар ТБ" стали переглядати телеканали на 30% більше, фільми з відеобібліотеки - на 65% більше.

Онлайн-богослужіння на Великдень дивилися 9 млн українців – Ткаченко

Олександр Ткаченко: "Зазвичай до храмів приходить близько 7 мільйонів людей. У цей день лише біля телеекранів національних каналів цей ефір з різних храмів подивилися більше 9 мільйонів людей". Крім того, українці ще дивилися прямі ефіри богослужінь у соціальних мережах і на регіональних телеканалах.
Реклама: