медіа

Матеріали по темі

На затриманого в Білорусі журналіста "Радіо Свобода" завели кримінальну справу

На затриманого білоруського журналіста "Радіо Свобода" Андрія Кузнечика відкрили кримінальну справу.

"Українська правда" спільно із "ЦПК" перемогли Венедіктову у Верховному Cуді

"Українська правда" та громадська організація "Центр протидії корупції" перемогли у Верховному Суді генеральну прокурорку Ірину Венедіктову.

Скандального політтехнолога Петрова відсторонили з телеканалу "Рада"

Редакційна рада телеканалу "Рада" відсторонила політтехнолога Володимира Петрова.

На телеканалі "Рада" працюватиме політтехнолог, який потрапив у секс-скандал

До переформатування телеканалу "Рада" залучили скандально відомого політтехнолога Володимира Петрова, який є організатором секс-скандалу про нібито домагання з боку поліцейського Олександра Варченка.

Поліція розслідує інциденти з телеканалом Мураєва у двох областях

За перешкоджання роботі журналістів телеканалу "Наш" Євгенія Мураєва поліція 13 грудня повідомила про підозру трьом чоловікам у Сумах, а в Миколаєві порушила кримінальне провадження проти депутата міськради й активістів.

CPJ: У 2021 році кількість ув'язнених журналістів сягнула рекорду

Кількість  журналістів, що перебувають за ґратами, досягла рекордного рівня у 2021 році: у в'язницях по всьому світу перебувають 293 журналісти.

СБУ затримали підозрюваного в підпалі автівки журналіста на Закарпатті 

Правоохоронці затримали ймовірного виконавця підпалу автомобілів закарпатського журналіста та його дружини.

На телеканалі Ахметова поширюють проросійські тези – ЦПК

Аналітики громадської організації "Центр з протидії корупції" провели дослідження і з'ясували, що на телеканалі "Україна 24", що належить бізнес-структурам Ріната Ахметова, поширюють тези російської пропаганди.

Бутусов вибачився "за емоції" на пресконференції, але від слів не відхрещується

Журналіст, головний редактор видання "Цензор.нет" Юрій Бутусов заявив, що хоче публічно перепросити за виражені ним емоції на пресконференції президента Володимира Зеленського, але від змісту своїх реплік не відхрещується.

Листопад в "Українській правді". Підсумки місяця

Про визнання наших журналістів, прем’єру документального фільму, презентацію сейлз-хаусу, шокуючі розслідування та про популярні матеріали УП розповідаємо у листопадовому дайджесті.

В Офісі президента оголосили список ЗМІ, яких запросили на пресмарафон Зеленського

Речник президента Сергій Никифоров оприлюднив перелік медіа, які запрошені на пресмарафон 26 листопада.

Ренесанс українського YouTube. Як закінчується ера проросійських каналів в Україні. Дослідження

Ініціатива "Як не стати овочем" разом з цифровим медіа-агентством "beTrue Media" дослідили 421 найбільших суспільно-політичних YouTube-каналів, які працюють на українську аудиторію. Результати 2021 року фіксують переломний момент.

Великий "Дом" для президента. Як канал для окупованих територій може стати всеукраїнським

Що показує "Дом" і хто це вирішує, наскільки тісним є зв'язок телеканалу з Банковою та яка ймовірність його трансформації в загальнодержавний мовник – з'ясовувала "Українська правда".

"Вагнергейт"-ефір: у Зеленського заявили, що "бігати на ТБ за вказівкою олігарха не будуть"

Радник глави Офісу президента Михайло Подоляк заявив, що представники влади не пішли в ефір телепрограми обговорювати зрив спецоперації щодо "вагнерівців", бо то олігархічне телебачення, а запрошення туди – фейк та хайп.

Медійники Медведчука придбали ще й радіо

Голова молодіжної організації "Опозиційної платформи - За життя" Артем Марчевський придбав частку акцій у ТОВ "Радіокомпанія "Срібна хвиля".

Напад на "Схеми": Укрексімбанку не сподобалися результати внутрішнього розслідування

Наглядова рада АТ "Укрексімбанк" 18 листопада ознайомилася з результатами внутрішнього розслідування стосовно нападу на журналістів "Схем" та відхилила їх. Натомість проведуть нове розслідування.

"Серйозний удар": Офісу президента не сподобалося, які документи оприлюднила Соколова

Радник глави Офісу президента Михайло Подоляк відреагував на звіт розвідки щодо "вагнерівців", опублікований журналісткою Яніною Соколовою, що підтверджує підготовку в Україні спецоперації "Авеню" щодо затримання найманців ПВК "Вагнер" і той факт, що її фінальний етап було перенесено за рішенням вищого військово- політичного керівництва

"Укрексімбанк" додатково перевіряє кредит на 60 млн доларів, про який питали "Схеми"

Наглядова рада державного Укрексімбанку заявила про поглиблену перевірку кредитної угоди, за якою компанії бізнесмена, котрий сплачує податки угрупованню "ДНР", отримали 60 млн дол під заставу київського ТРЦ Sky Mall.

Протистояти політичному і комерційному тиску: журналістів кличуть до єднання

Медіарух закликає журналістів створити самоврядну організацію, яка зможе протистояти системі політичного та комерційного тиску на свободу слова в Україні. 

Венедіктова здивована словами ексжурналістки Kyiv Post, але до суду не піде

Генеральна прокурорка Ірина Венедіктова відповіла ексжурналістам Kyiv Post на звинувачення у тиску та планує запросити медійників на відверту розмову.

Колектив Kyiv Post не пішов на умови Ківана і готовий створити нове видання

Звільнений колектив англомовного українського видання "Kyiv Post" після заяви про його закриття пропонував власнику Аднану Ківану продати видання, натомість він запропонував звільненим працівникам повернутися на роботу – і отримав відмову. 

"Велика небезпека": ПЕН України підтримав співробітників Kyiv Post

Члени Українського ПЕН – журналісти, письменники, перекладачі, правозахисники, видавці, науковці висловили стурбованість через закриття англомовної газети Kyiv Post. Організація також вбачає велику небезпеку в закритті видання.

В ОП "неприємно здивовані", що у закритті KyivPost звинувачують Зеленського

Прессекретар президента Володимира Зеленського Сергій Никифоров заявив, що в Офісі президента неприємно здивовані тим, що главу держави звинувачують у сприянні закриття українського англомовного видання Kyiv Post.

Новини 8 листопада: мігранти на кордоні Польщі, закриття Kyiv Post

Сотні мігрантів прибули до паркану на кордоні Білорусі і Польщі; видання Kyiv Post припиняє роботу — актуальні новини 8 листопада.

Hromadske закриває низку продуктів через брак фінансування

Члени ГО "Громадське телебачення" ухвалили рішення перевести частину працівників на фріланс, а також відмовилися від низки продуктів через те, що міжнародні інституції зменшили розмір їхньої грошової підтримки з наступного року.

У Білорусі заблокували сайт Deutsche Welle

У Білорусі заблокували сайт німецької медіакомпанії Deutsche Welle.

Новини 20 жовтня: заява про тиск на "UA: Перший", нова "червона" зона

"UA: Перший" заявив про тиск з боку Офісу президента; ще одна область України стає "червоною" через ситуацію з ковідом  — актуальні новини 20 жовтня.

Кому дістались "сімейні" скарби Януковича. Частина 4. Медіахолдинг Курченка

Цього разу мова піде про актив, який принципово відрізняється від перелічених вище. "Український медіа холдинг", на відміну від чергових резиденцій, за формою нагадував бізнес. Хоча фактично це був ще один спосіб закріпити владу і "відмити" гроші.

У Мінцифри придумали, як зменшити кількість російського контенту в українському YouTube

Міністерство цифрової трансформації запропонувало компанії Google залучити незалежних українських редакторів, які займатимуться підбором контенту для сторінок українського YouTube Music і YouTube. 

В зіткненні в Афганістані вбили журналіста Reuters

В Афганістані вбили журналіста Reuters Даніша Сіддікі, коли він висвітлював зіткнення між афганськими силами безпеки і бойовиками "Талібану" біля переходу з Пакистаном.
Реклама: