телебачення

Матеріали по темі

Україна вимагає від державного мовника Чорногорії видалити новину про "напад на ЛНР"

Посольство України в Чорногорії вимагає від державної телекомпанії RTCG видалити новину, в якій заявляється про "напад України" на сепаратистів з так званої "ЛНР".

Бербок і Лавров посперечалися через заблокований у Німеччині телеканал RT

Міністр закордонних справ Німеччини Анналена Бербок і її російський колега Сергій Лавров посперечалися на пресконференції на тему німецькомовної версії кремлівського телеканалу RT.

Зеленського просять ввести санкції проти каналу "НАШ" за роспропаганду

Петиція до президента з вимогою застосувати санкції проти телеканалу "НАШ" і в подальшому припинити його мовлення на території України набрала необхідні для розгляду 25 тисяч підписів.

Нацрада виключила канал "VH 1 European" з переліку дозволених для ретрансляції в Україні

Національна рада з питань телебачення та радіомовлення 13 січня вилучила музичний телеканал "VH 1 European" із переліку дозволених для ретрансляції в Україні.

Нацрада хоче покарання для телеканалів за російський контент у Новий рік

У Національній раді з питань телебачення та радіомовлення провели моніторинг контенту на українських телеканалах за 31 грудня й 1 січня, через що планують покарати мовників за надмір російського контенту.

На каналі "Рада" передчасно "поховали" Стефанчука, той відреагував піснею

Державний телеканал "Рада" помилково дав зрозуміти глядачам, що спікер парламенту Руслан Стефанчук помер. Сам "мрець" з гумором відреагував на ситуацію.

Нардеп від "Слуги народу" задекларував купівлю телеканалу як подарунок від батьків

Народний депутат від "Слуги народу" Олексій Ковальов задекларував купівлю "4 каналу" за більше ніж 4 мільйони гривень як подарунок від батьків.

Зеленський запровадив санкції проти власників нового телеканалу ОПЗЖ

Президент Володимир Зеленський увів у дію рішення Ради безпеки і оборони, що запроваджує санкції проти компаній-власників телеканалів "Перший незалежний" та UkrLive, створених оточенням нардепа Віктора Медведчука.

Ковальов відхрещується від участі ОП в покупці "4 каналу"

Народний депутат від "Слуги народу" Олексій Ковальов заперечує участь Офісу президента в покупці "4 каналу" і розраховує, що канал допоможе йому будувати політичну кар’єру.

Нардеп "Слуги народу" купив телевізійний канал

Народний депутат від "Слуги народу" Олексій Ковальов купив у екснардепа Дмитра Добродомова "4 канал".

КСУ визнав конституційною заборону показу російських фільмів і серіалів 

Велика палата Конституційного Суду ухвалила рішення в справі про заборону показу російських фільмів і серіалів.

Кримськотатарський телеканал ATR може з ночі припинити мовлення на окупованому півострові

У зв'язку з істотним недофінансуванням ATR з ночі на 21 грудня глядачі в окупованому Криму можуть втратити змогу дивитися кримськотатарський телеканал. 

YouTube видалив новий кремлівський канал у день його запуску

YouTube у четвер видалив новий канал кремлівського пропагандистського телеканалу RT, створений для німецького мовлення в обхід раніше заблокованого каналу.

Порошенко увірвався в ефір оновленого каналу "Рада" і влаштував розборки

П’ятий президент України, лідер "Європейської солідарності" Петро Порошенко неочікувано зайшов у кадр прямого ефіру телеканалу "Рада" і створив конфліктну ситуацію.

Канал "Рада" відхрестився від ролика із політтехнологом Петровим в парламенті

Парламентський телеканал "Рада" заявив, що він не має стосунку до поширеного напередодні відеоролику із "новими ведучими" каналу.

Телеканал Ради запрацює по-новому: сучасна студія та ефіри з Кабміну

15 грудня парламентський телеканал "Рада" планує вийти в ефір в оновленому форматі – з сучасною парламентською студією та додатковою студією в Кабміні.

Перевірка каналу ОПЗЖ: Шуфрич каже, що не має конфлікту інтересів, бо передав права

Нестор Шуфрич заявляє, що придбання корпоративних прав телеканалу "Перший незалежний" не створює конфлікту інтересів для нього як голови Комітету Верховної Ради з питань свободи слова.

Нацрада перевірить новий телеканал ОПЗЖ через Шуфрича

Національна рада з питань телебачення та радіомовлення призначила перевірку телеканалу "Перший незалежний" через нового власника Нестора Шуфрича.

У медіагрупі Ахметова прикрилися свободою слова від критики проросійських тез

"Медіа Група Україна" після інформації про проросійський наратив на телеканалі "Україна 24" заявила про необхідність захищати свободу слова і надавати майданчик для різних політсил.

Половина українців вважають, що "слуги" бойкотують канали Ахметова, бо бояться критики

Близько 50% українців вважають, що депутати президентської "Слуги народу" вирішили не ходити на ефіри телеканалів олігарха Ріната Ахметова, тому що не сприймають критики.

Після оголошення бойкоту каналам Ахметова члени Зе-команди зберуться на "1+1"

Представники команди президента Володимира Зеленського прийдуть в ефір телеканалу "1+1", який пов'язують із олігархом Ігорем Коломойським, тоді як напередодні партія "Слуга народу" вирішила ігнорувати ефіри на каналах олігарха Ріната Ахметова. 

"Слуги народу" вирішили саботувати канали Ахметова

Президентська партія "Слуга народу" вирішила більше не брати участі в ефірах на каналах олігарха Ріната Ахметова "Україна-24" та "Україна".

Новинарі каналу "Дом" отримували негласні вказівки хвалити Зеленського

Телеканал "Дом", створений для мовлення на окуповані території України, отримував негласні вказівки висвітлювати позицію української влади та максимально згадувати президента Володимира Зеленського і його проєкти. 

Канал "Дом" можуть поширити на всю Україну – в ОП від цієї ідеї відмежовуються

В Офісі президента можуть виношувати плани щодо розширення на всю Україну мовлення телеканалу "Дом", створеного для окупованих територій, або ж навіть створення мережі лояльних до Володимира Зеленського медіа.   

Великий "Дом" для президента. Як канал для окупованих територій може стати всеукраїнським

Що показує "Дом" і хто це вирішує, наскільки тісним є зв'язок телеканалу з Банковою та яка ймовірність його трансформації в загальнодержавний мовник – з'ясовувала "Українська правда".

Футбол: англійська Прем'єр-ліга продає телеправа в США за рекордні 2 млрд доларів

Англійська фубольна Прем'єр-ліга близька до рекордної угоди про продаж прав на телетрансляції в США за 2 млрд доларів.

Офіс президента: Яка мета в Ахметова, сьогодні не зовсім очевидно

В Офісі президента запевняють, що коректно і з повагою спілкуються з бізнесменом Рінатом Ахметовим та його людьми, а збільшення кількості критики влади на каналах олігарха пов’язує насамперед з ухваленням антиолігархічного закону.

Ахметов прокоментував чутки про конфлікт із Зеленським і критику на каналах

Бізнесмен Рінат Ахметов заперечує, що манера спілкування представників Офісу президента із ним та його людьми погіршила його стосунки з командою Володимира Зеленського, а також те, що його медіа стали більше критикувати владу через це.

Порошенко у відповідь на закид про олігархів назвав Зеленського дітищем Коломойського

П’ятий президент і нардеп "Європейської солідарності" Петро Порошенко заявив, що президента Володимира Зеленського як політика проспонсорував олігарх Ігор Коломойський.

Не хоче в список олігархів: Порошенко продав права на "5 канал" і "Прямий" своїм медійникам

Через закон про олігархів попередній президент Петро Порошенко продав корпоративні права на телеканали "Прямий" і "5 канал" новому медіа-холдингу "Вільні медіа", який створили медійники цих каналів.
Реклама: